پیکسل ادز

سرور ماینکرفت ویجی سیتی آغاز به کار کرد

دسترسی محدود گیمرهای ایرانی به خدماتی چون سرورهای اختصاصی برای بازی‌های مختلف، از جمله کمبودهایی است که همواره حس شده و می‌شود. تیم ویجی سیتی برای پر کردن یکی از این کمبودها دست به کار شده و حالا شاهد اولین فاز از سرورهای ماینکرفت ویجی سیتی هستیم. سرورهایی که هدفشان دورهم جمع کردن گیمرهای ماینکرفت و ساخت شهری مجازی به سلیقه‌ی آن‌هاست.

دنیایی از امکان‌ها

گیمرهای ماینکرفت راه‌های خودشان را برای لذت بردن از ساخته استودیو Mojang پیدا کرده‌اند. یکی از این راه‌ها جمع شدن در سرورهای اختصاصی جامعه‌ی کاربران بازی و ساخت شهر محبوبشان است. ویجی سیتی دقیقا همین فضا را فراهم می‌کند. می‌توانید با دوستانتان از بازی کردن لذت ببرید و یا حتی دوستان جدیدی پیدا کنید. اگر هم ترجیح می‌دهید تنها بازی کنید، مثل همه‌ی سرورهای ماینکرفت این امکان برایتان در نظر گرفته شده است.

2024 07 24 17.22.59

در ویجی‌سیتی با ماین کردن و به دست آوردن آیتم‌های جدید، مثل هر بازی دیگری پیشرفت می‌کنی و می‌توانی دنیایی که ساختی را به ایده‌آلت نزدیک‌تر کنی. علاوه بر این، امکان تعامل با کاراکترها و NPCهای مخصوص سرور ماینکرفت ویجی سیتی و خط داستانی بازی را هم به لیست این ویژگی‌ها اضافه کنید.

اولین رویداد؛ «ماه خونین»

ویجی‌سیتی در هر فصل خود میزبان رویدادهایی با اتفاقات و آیتم‌های جدید خواهد بود. برای اولین رویداد و اولین فصل ویجی سیتی، رویداد Blood Moon یا ماه خونین در نظر گرفته شده است. رویدادی که در آن شاهد آخرالزمان زامبی‌های ماینکرفتی هستیم و بخشی از نقشه‌ی بازی (منطقه‌ی سوم) تحت تاثیر ایونت قرار خواهد گرفت. بعد رقابتی هم برای ویجی سیتی در نظر گرفته شده است و گیمرها می‌توانند در قالب از بین بردن زامبی‌ها و ثبت رکورد در لیدربورد با یکدیگر رقابت کنند. ریسک از دست دادن آیتم‌ها در برابر نفرات برتر لیدربورد، و در نقطه مقابل، پاداش‌ها و جوایز دیجیتالی و مالی، یکی از المان‌هایی است که در طولانی مدت گیمرها را به ویجی سیتی بازمی‌گرداند. علاوه بر این، رویدادهای بیشتر با موضوعات و اتفاقات متنوع در حال وقوع هستند و به زودی شاهد آن‌ها در نقشه‌ی ویجی سیتی خواهیم بود.

بهترین بازی‌های آنلاین در استیم
خواندن

2024 07 24 17.22.55

ثبت‌نام و دسترسی به بازی از طریق وب‌سایت اصلی ویجی سیتی به آدرس زیر امکان‌پذیر خواهد بود:

https://www.Vigicity.net

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x