مطالب اختصاصیمنتخب سردبیر

بازی‌های آینده رمدی و تمام چیزهایی که درباره آن‌ها می‌‌دانیم

بعد از انتشار بازی Alan Wake 2 چه انتظاراتی می‌تونیم از این استودیوی فنلاندی داشته باشیم؟

چهارسال بعد از انتشار بازی CONTROL بازی بعدی رمدی، Alan Wake 2 که نسخه اول آن سیزده سال پیش به صورت انحصاری برای کنسول اکس‌باکس منتشر شده بود، ۵ آبان برای کامپیوترهای شخصی، اکس‌باکس و پلی‌استیشن عرضه خواهد شد. اما بعد از آن چه چیزهایی در انتظار طرفداران این استودیو است؟

condorconceptart

بازی Condor

در ماه جولای ۲۰۲۱ رمدی اعلام کرد که برای توسعه و انتشار یک اسپین-آف از بازی CONTROL که با اسم رمز Condor شناخته می‌شود قراردادی با شرکت ۵۰۵ امضا کرده است. این شرکت پیش‌تر در انتشار بازی CONTROL با رمدی همکاری داشت. بر اساس این قرارداد بودجه توسعه بازی ۲۵ میلیون یورو بوده و هزینه های توسعه و مارکتینگ بازی و همچنین درآمد حاصل از آن بین این دو شرکت تقسیم می‌شود. بازی آنلاین و در سبک PVE خواهد بود و در محیط آشنای CONTROL، یعنی The Oldest House جریان خواهد داشت که البته این به معنی تکراری بودن نقشه بازی نیست. بازیکنان در گروه های چهارنفره به عنوان رنجر های FBC علیه محیط بازی می‌جنگند. برای توسعه از موتور اختصاصی رمدی، Northlight استفاده خواهد شد. این بازی اکنون در مرحله اثبات کانسپت قرار دارد. رمدی برنامه دارد تا با انتشار آپدیت‌های مختلف و داستان‌محور در طول زمان، بازیکنان با دنیای بازی در تعامل نگه‌ دارد. این بازی با هزینه‌ای نسبتا کمتر از بازی‌های داستانی معمول رمدی و به صورت دیجیتال برای پلتفرم های پلی‌استیشن۵، کامپیوترهای شخصی و اکس‌باکس سری اس و اکس منتشر خواهد شد.

control2conceptart

بازی CONTROL 2

با انتشار آخرین محتوای الحاقی بازی CONTROL که می‌توان آن را پایان اصلی داستان این بازی تصور کرد، طرفداران حدس می‌زدند که بازی دنباله‌ای با محوریت همان خط داستانی خواهد داشت. پس از مدت‌ها انتظار، در نوامبر سال ۲۰۲۲ تایید شد که پروژه‌ای که پیش‌تر با اسم رمز Heron شناخته می‌شد، بازی CONTROL 2 است و رمدی با همکاری دوباره با شرکت ۵۰۵ قصد دارد دنباله‌ای بزرگتر و با بودجه بیشتر ۵۰ میلیون یورو بسازد. این بازی بر روی موتور انحصاری رمدی Northlight توسعه داده شده و برای پلتفرم های پلی‌استیشن۵، کامپیوترهای شخصی و اکس‌باکس سری اس و اکس منتشر خواهد شد.

بازی Psychonauts 2 چگونه به موضوع سلامت روانی پرداخته است؟
خواندن

remedyvanguard

بازی VANGUARD

این بازی که با اسم رمز VANGUARD شناخته می‌شود توسط شبکه‌ای از توسعه‌دهندگان دورکار از سراسر جهان که همین نام را دارند، برای پلتفرم های پلی‌استیشن، اکس‌باکس و کامپیوتر های شخصی در حال توسعه است. بر اساس قرارداد با شرکت Tencent، رمدی بازی را توسعه داده و به صورت جهانی برای کشورهای غیرآسیایی منتشر خواهد کرد و شرکت Tencent محلی کردن و انتشار آن در کشور های آسیایی را به عهده خواهد گرفت. همچنین رمدی حقوق توسعه و انتشار یک نسخه موبایلی از این بازی را در اختیار شرکت Tencent قرار می‌دهد. برخلاف پروژه‌های دیگر رمدی این بازی بر روی آنریل‌انجین توسعه داده شده و اولین بازی free to play رمدی محسوب می‌شود. با اینکه سبک بازی داستانی نیست، بازی از روایت‌ها و جهان‌سازی داستانی ویژه و مخصوص رمدی بهره خواهد برد. سبک بازی شوتر سوم شخص و PVE است.

MaxPayne

ریمیک Max Payne 1 & 2

در ۶ آپریل سال ۲۰۲۲ رمدی قراردادی برای توسعه ریمیک بازی Max Payne 1 & 2 با راکستارگیمز امضا کرد. به گفته سم هوزر، بنیان‌گذار راکستارگیمز، ریمیک این بازی ایده خود رمدی بوده است، بنابراین طرفداران این مجموعه حدس می‌زنند که دلیل این تصمیم فاجعه‌ی بازی GTA definitive edition و ترس از تکرار این موضوع برای تاثیرگذارترین بازی رمدی است. بودجه توسعه، بازاریابی و انتشار بازی توسط راکستارگیمز تامین شده و پس از انتشار و بازگشت هزینه، رمدی فرصت درآمد را خواهد داشت. این پروژه اکنون با یک تیم کوچک در مرحله توسعه کانسپت قرار دارد. ریمیک این دو بازی بر روی موتور انحصاری رمدی Northlight توسعه داده شده و در قالب یک عنوان برای پلتفرم های پلی‌استیشن۵، کامپیوترهای شخصی و اکس‌باکس سری اس و اکس منتشر خواهد شد.

پیش‌نمایش بازی Ancestors: The Humankind Odyssey
خواندن

AMC

سریال Alan Wake

در سالگرد ۱۲ سالگی بازی Alan Wake، سم لیک اعلام کرد که شبکه AMC، که با سریال های Breaking Bad و Mad Men شناخته می‌شود، حقوق سریال Alan Wake را خریداری کرده است. برخلاف فیلم فاجعه‌بار Max Payne که رمدی در تولید آن مشارکتی نداشت، این سریال با همکاری مستقیم رمدی ساخته خواهد شد.

 

علاوه بر بازی های اعلام شده، رمدی قصد انتشار دو محتوای الحاقی به اسم Night Springs و Lake House برای بازی Alan Wake 2 را نیز دارد که مانند بسته های بازی CONTROL، اولین بسته درباره خود بازی بوده و دومین بسته ارتباط بیشتری با RCU خواهد داشت. بر اساس گزارش سالانه به سهام‌داران، این استودیو تصمیم دارد سالانه یک بازی موفق منتشر کند. با توجه به اینکه رمدی کنترل را نه یک سری بازی، بلکه یک جهان برای کاوش کردن حساب می‌کند می‌توانیم در آینده دور علاوه بر این بازی ها،‌ انتظار معرفی آی‌پی های دیگری را هم داشته باشیم.

عضویت
اطلاع از
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
Would love your thoughts, please comment.x