راهنمای بازی

راهنمای بازی Escape From Darkmoor Manor

فرار از عمارتی تاریک و مرموز

هنگامی که به آرامی به هوش می‌آیید، چشمان شما شروع به تمرکز بر محیط اطراف می‌کنند. شما خود را تنها در یک اتاق نا‌آشنا می‌یابید که هیچ خاطره‌ای از چگونگی حضور در آنجا ندارید. نور ماه از طریق پنجره‌ای کوچک و حصار دار جریان هوای راکد را روشن می‌کند. پله‌های سنگی فرسوده به یک در چوبی منتهی می‌شوند، شما دسته فلزی سرد را می‌گیرید و می‌چرخانید اما در از طرف دیگر قفل شده است. آیا شما زندانی هستید؟‌ می‌توانید فرار کنید؟ برای کاوش در یک عمارتی بزرگ و مرموز که در منطقه‌ای مه آلود قرار دارد خود را آماده کنید. معما‌ها را حل کنید و دنبال سرنخ‌ها بگردید تا اسرار عمارت را کشف کرده و در نهایت راه فرار را بیابید. بازی Escape From Darkmoor Manor به طور انحصاری برای سیستم عامل‌های تلفن همراه طراحی شده است. در ادامه با ما همراه باشید و راهنمای گام به گام این عنوان را در پیکسل آرتس مطالعه کنید.

۱. روی جعبه فیوز در سمت راست ضربه بزنید. پیچ گوشتی چهارسو را برداشته و از آن برای باز کردن هر چهار پیچ استفاده کنید. توجه داشته باشید که یکی از فیوز‌ها ذوب شده است.

تصویر اول Darkmoor Manor 4
۲. روزنامه‌ای که در نزدیکی میله‌های آهنی قرار دارد را بردارید.

Darkmoor Manor 5
۳. پایین درب سمت چپ را بررسی کنید. یک شکاف وجود دارد. روزنامه را به زیر درب بکشید.

۴. قفل و دسته درب را بررسی کنید. یک قطعه چرخان وجود دارد که قفل را پوشانده است. آن را بلند کرده و پیچ گوشتی را وارد سوراخ کلید کنید. کلید از طرف دیگر روزنامه، روی روزنامه میفتد. کلید را برداشته و با استفاده از آن قفل درب را باز کنید.

راهنمای بازی Bleeding Edge - نکاتی که قبل از شروع باید بدانید
خواندن

Darkmoor Manor 6 Darkmoor Manor 7
۵. در منطقه بعدی، کلیدی در کوزه بزرگ وجود دارد، اما شما نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. پس از پله‌ها به طبقه بالا رفته، کشو را باز کرده و کتاب را بردارید و به طبقه پایین برگردید.

Darkmoor Manor 8
۶. راهرو را ادامه دهید تا ردیفی از کتاب‌ها را پیدا کنید. کتابی که پیدا کردید را در میان آنها قرار دهید و به صورتی کتاب‌ها را جابجا کنید که تصویری ایجاد شود. دسته‌ را از کشویی که باز می‌شود بردارید.

Darkmoor Manor 9
۷. به اتاق بعدی رفته و چسب را از داخل کاناپه پیدا کنید.

Darkmoor Manor 10
۸. یک قیچی در کنار پنجره آویزان است، اما اگر سعی کنید آنرا بردارید، شیشه دست شما را خواهد برید. بنابراین فعلا آن را نادیده گرفته و به سمت آشپزخانه ادامه دهید. به نقشه روی میز نگاه کنید.

Darkmoor Manor 11
۹. چاقو را از کنار سینک ظرفشویی بردارید.

Darkmoor Manor 12
۱۰. دسته‌ای که از پازل کتاب پیدا کردید را روی کشو تست کنید. دسته میفتد، پس از چسب استفاده کنید. سپس کشو را باز کرده و چکش را بردارید.

Darkmoor Manor 13
۱۱. از چکش استفاده کنید تا تمامی میخ‌های روی تخته‌های درب را بردارید. سپس به کوزه برگردید و با استفاده از چکش آنرا شکسته و کلید آراسته (Ornate Key) را بردارید.

Darkmoor Manor 14
۱۲. در سمت چپ پله‌ها، نقاشیی وجود دارد. با استفاده از چاقو آنرا ببرید. در پشت آن صندوقی است که دارای قفل می‌باشد. سرنخ آن کلیسای کاج هرون است. رمز آن از کلمات و اعداد تشکیل شده که می‌توانید آنرا در نقشه‌ی داخل آشپزخانه پیدا کنید. هر کدام از علامت‌های پرنده، کاج و کلیسا را روی نقشه یافته تا رمز صندوق را پیدا کنید. رمز صندوق A7B2D9 است. یاقوت سرخ را از داخل صندوق بردارید.

راهنمایی تروفی و اچیومنت‌های بازی Resident Evil 2 Remake
خواندن

Darkmoor Manor 15 Darkmoor Manor 16 Darkmoor Manor 17
۱۳. کلید آراسته را برای باز کردن درب سمت چپ قفسه کتاب استفاده کنید. این اتاق پوست‌آرایی نام دارد و دارای برخی حشرات است. لوله شلنگ را از روی میز بردارید.

Darkmoor Manor 18 Darkmoor Manor 19 Darkmoor Manor 20
۱۴. یاقوت سرخ را در یکی از چشم‌های ببر گذاشته و کلید بزرگ نقره‌ای را از دهان آن بردارید.

Darkmoor Manor 21
۱۵. کلید بزرگ نقره‌ای را برای باز کردن در آشپزخانه که به سمت بیرون راه دارد استفاده کنید.

Darkmoor Manor 22
۱۶. دستکش‌های باغبانی را از روی ساعت آفتابی برداشته و به زمان ساعت آفتابی توجه کنید.

Darkmoor Manor 23 Darkmoor Manor 24
۱۷. به قیچی آویزان برگردید و با استفاده از دستکش‌ها شیشه‌های شکسته را تمیز کرده و قیچی را بردارید.

Darkmoor Manor 25
۱۸. به بیرون خانه بروید. با استفاده از پیچ گوشتی قفل روی درب سمت چپ ساعت آفتابی را بردارید. به داخل رفته و با استفاده از قیچی، شاخه‌هایی که راه گلخانه را بسته‌اند را از بین ببرید.

Darkmoor Manor 26 Darkmoor Manor 27 Darkmoor Manor 28
۱۹. به داخل گلخانه بروید و سطل را بردارید. گلدان را کنار بگذارید تا عنکبوت نگین‌دار را بدست آورید.

Darkmoor Manor 29 Darkmoor Manor 30
۲۰. به سمت ساعت آفتابی برگردید و به درب سمت راست بروید. شلنگ را به شیر‌آب ببندید و طرف دیگر آنرا در سطل بگذارید. سطل را با آب پر کرده و آنرا بردارید.

Darkmoor Manor 31
۲۱. به ساعت آفتابی برگردید. در جلوی آن، میله‌های آهنی هستند که چیزی در انتهای آن‌ها دیده می‌شود که از دسترس شما خارج است. سطل پر آب را خالی کنید تا کلید پلاستیکی بالا بیاید و سپس آنرا بردارید.

Darkmoor Manor 32
۲۲. به اتاق پوست‌آرایی برگردید و عنکبوت نگین‌دار را در میان دیگر حشرات بگذارید و کلید برنز کوچک را بردارید.

راهنمای استفاده از کنترلرهای پلی‌استیشن و اکس‌باکس بر روی دستگاه‌های اپل
خواندن

Darkmoor Manor 33
۲۳. به آشپزخانه رفته و با استفاده از کلید برنز کوچک درب کابینت را باز کنید. لوله بازکن را بردارید.

Darkmoor Manor 34
۲۴. لوله بازکن را در سینک ظرفشویی استفاده کنید و سپس دیلم را بردارید.

Darkmoor Manor 35
۲۵. به قفسه کتاب برگشته و فرش را کنار بزنید. با استفاده از دیلم، تخته چوبی زیر فرش که سست‌تر از بقیه است را باز کنید. جعبه‌ای پیدا خواهید کرد که قفل است.

Darkmoor Manor 36 Darkmoor Manor 37 Darkmoor Manor 38 Darkmoor Manor 39
۲۶. به شیر آب برگردید. صفحه‌ی فلزی کنار درب سمت چپ را باز کنید. با معمایی روبرو خواهید شد. قطعه‌های قرمز را جابجا کنید تا قطعه زرد بتواند به سمت چپ رفته و در را باز کند.

Darkmoor Manor 40 Darkmoor Manor 41
۲۷. به داخل رفته و هندل را از کنار انبر قفلی بردارید.

Darkmoor Manor 42
۲۸. با استفاده از کلید پلاستیکی، کابینت سمت راست را باز کرده و فیوز را بردارید.

Darkmoor Manor 43 Darkmoor Manor 44
۲۹. انبردست و تراشه‌های چوب را از جعبه‌های سمت چپ بردارید.

Darkmoor Manor 45
۳۰. به اتاق اول بازی برگردید و به سمت جعبه فیوز بروید. با استفاده از انبردست فیوز سوخته را برداشته و با فیوز جدید جایگزین کنید.

Darkmoor Manor 46
۳۱. به پله‌ها برگردید و همانطور که مشاهده می‌کنید، چراغ‌ها روشن شده‌اند.

Darkmoor Manor 47
۳۲. درب را باز کرده و وارد دستشویی شوید. کابینت سمت راست وان حمام را باز کرده و گریس را بردارید.

Darkmoor Manor 48 Darkmoor Manor 49
۳۳. به سمت انتهای راهرو پیشروی کنید. در سمت چپ شما ساعتی است که باید زمان آنرا با ساعت آفتابی یکی کنید (ساعت ۹ شب) و سپس دکمه سوم را فشار دهید تا ساعت بچرخد و به حالت عادی خود برگردد. کلید گرد را که در بخش پایین ساعت پدیدار می‌شود بردارید.

راهنمای بازی War and Order
خواندن

Darkmoor Manor 50 Darkmoor Manor 51 Darkmoor Manor 52 Darkmoor Manor 53
۳۴. از درب سمت راست وارد اتاق خواب شوید. از کمد، آویز لباس را بردارید. به زیر تخت نگاه کنید و دم‌دهنده را بردارید.

Darkmoor Manor 54 Darkmoor Manor 55 Darkmoor Manor 56
۳۵. از اتاق خارج شوید. با استفاده از کلید گرد، درب سمت چپ را باز کرده و وارد اتاق بچه شوید.

Darkmoor Manor 57 Darkmoor Manor 58 Darkmoor Manor 59
۳۶. هندل را روی جعبه روی میز استفاده کنید و تا زمانی که عروسکی بیرون بیاید، آنرا بچرخانید. سپس چسبی که یکی از چشمان آنرا بسته است را بگیرید.

Darkmoor Manor 60 Darkmoor Manor 61
۳۷. به اتاق خواب برگردید و چسب را برای تعمیر کابل تلفن استفاده کنید. اگر می‌خواهید می‌توانید به ۹۱۱ زنگ بزنید.

Darkmoor Manor 62
۳۸. به کلبه‌ای که از آن هندل را برداشته‌اید برگردید. گریس را روی انبر قفلی استفاده کنید. سپس هندل را روی انبر قفلی استفاده کنید. آچار را بردارید.

Darkmoor Manor 63
۳۹. به دستشویی برگردید و سپس آچار را روی آب گرم استفاده کنید. بخار ایجاد شده سبب می‌شود تا اعدادی روی آینه ظاهر شوند.

Darkmoor Manor 64 Darkmoor Manor 65
۴۰. به تلفن بروید و به شماره‌ای که روی آینه پدیدار شده، زنگ بزنید. توجه داشته باشید که برای تماس، باید همانند یک تلفن واقعی، اعداد را بچرخانید. به پیامی که پخش می‌شود گوش دهید: FOXTROT LIMA ALPHA MIKE ECHO

Darkmoor Manor 66
۴۱. به اتاق بچه برگردید و به معمای مکعب نگاهی بیندازید. اولین حرف هر کلمه از پیام تلفن (FLAME) را در ردیف دوم این معما استفاده کنید. دیگر مکعب‌ها را نیز تبدیل به اشکال هندسی کنید. سپس کبریت را بردارید.

Darkmoor Manor 67
۴۲. از گلخانه رد شده و وارد خانه درختی شوید. زنبور‌ها جلوی شما را گرفته‌اند. با استفاده از تراشه‌های چوب و کبریت، آتش درست کنید و با استفاده از دم دهنده، دود درست کنید تا زنبور‌ها فرار کنند.

چگونه ضریب امنیتی استیم را افزایش داده و اکانت‌های دزدیده شده را پس بگیریم
خواندن

Darkmoor Manor 68 Darkmoor Manor 69 Darkmoor Manor 70
۴۳. اکنون راه شما به خانه درختی باز شده است. چتر قرمز را از داخل آن برداشته و از تلسکوپ استفاده کنید. فعلا نمی‌توانید چیزی ببینید.

Darkmoor Manor 71
۴۴. به عمارت بازگشته و به طبقه بالا بروید. با استفاده از چتر، دریچه اتاق زیر شیروانی را باز کرده و وارد آن شوید.

Darkmoor Manor 72 Darkmoor Manor 73
۴۵. به نقاشی دقت کنید. سپس معما‌ی صندوق را حل کرده و کلید سنجاقک (Dragonfly Key) را بردارید. برای حل کردن این معما، از وسط آن به ۵ قطعه بیرونی، راه درست کنید.

Darkmoor Manor 74 Darkmoor Manor 75 Darkmoor Manor 76
۴۶. به منطقه‌ای که در آن شیر آب وجود دارد برگردید. با استفاده از کلید سنجاقک، در آنجا را باز کنید.

Darkmoor Manor 77 Darkmoor Manor 78
۴۷. به سمت ماشین و آب بروید. با استفاده از آویز لباس، در سمت راننده ماشین را باز کنید. آفتابگیر سمت سرنشین را به پایین برگردانید تا کلید‌های ماشین را بگیرید.

Darkmoor Manor 79 Darkmoor Manor 80 Darkmoor Manor 81
۴۸. با استفاده از کلید ماشین، صندوق آنرا باز کرده و رقیق‌کننده رنگ را بردارید.

Darkmoor Manor 82

۴۹. به نقاشیی که در اتاق زیر شیروانی دیدید برگردید و رقیق‌کننده رنگ را روی آن استفاده کنید. تصویری از اتاق پوست‌آرایی نمایان می‌شود که خبر از شی مخفی پشت گوزن می‌دهد.

Darkmoor Manor 83
۵۰. به اتاق پوست‌آرایی برگردید و کاغذ دیواری کنار گوزن را کنده، و لنز تلسکوپ را بردارید.

Darkmoor Manor 84
۵۱. به خانه درختی برگردید و با استفاده از لنز تلسکوپ، آنرا تعمیر کنید. سپس با استفاده از تلسکوپ، دنبال قسمتی از کلمه‌ی FORTUNA باشید.

Darkmoor Manor 85 Darkmoor Manor 86
۵۲. به عمارت برگردید. زمان آن رسیده که جعبه‌ای که از زیرزمین اتاقی که در آن قفسه کتاب بود را باز کنید. کلمات روی جعبه را به FORTUNA تغییر دهید و کلید زنگ زده را بردارید.

راهنمای Mortal Kombat 11 برای تازه‌واردین
خواندن

Darkmoor Manor 87 Darkmoor Manor 88
۵۳. به سمت چاه برگردید و به جای اینکه سمت ماشین بروید، به سمت ساختمان حرکت کنید. کلید زنگ زده را استفاده کرده و وارد آن شوید.

Darkmoor Manor 89 Darkmoor Manor 90
۵۴. پتک و سطل را بردارید. سپس شیر را از بشکه شراب بردارید.

Darkmoor Manor 91 Darkmoor Manor 92
۵۵. اگر سعی کنید با سطل از چاه آب بردارید، سطل داخل چاه گیر خواهد کرد.

Darkmoor Manor 93
۵۶. به دستشویی عمارت بازگشته و با استفاده از پتک، کف زمین را بشکنید. سپس وارد اتاق زیرین شوید.

Darkmoor Manor 94 Darkmoor Manor 95
۵۷. به این نقاشی نگاه کنید. سپس دنبال نامه‌ای روی میز باشید که داخل آن کلید میز قرار دارد. کلید را گرفته و کشوی میز را باز کنید تا چراغ قوه را پیدا کنید.

Darkmoor Manor 96 Darkmoor Manor 97 Darkmoor Manor 98
۵۸. به اولین اتاق بازی برگردید. شیر را روی بشکه بگذارید و بچرخانید تا بشکه خالی شود. سپس با حرکت دادن بشکه، راهی مخفی باز می‌شود.

Darkmoor Manor 99 Darkmoor Manor 100 Darkmoor Manor 101 Darkmoor Manor 102
۵۹. از چراغ قوه استفاده کنید و به سمت جلو بروید. سطل روی زمین را بردارید. (اگر دوباره داخل چاه بیندازید، می‌توانید آنرا از اینجا بردارید)

Darkmoor Manor 103
۶۰. از نردبان بالا رفته و وارد کلیسا شوید. کلید کلیسا را از انجیل برداشته و از آن برای باز کردن در استفاده کنید.

Darkmoor Manor 104 Darkmoor Manor 105 Darkmoor Manor 106
تبریک می‌گویم! شما بازی Escape From Darkmoor Manor را به اتمام رساندید.

شما می‌توانید بازی Escape From Darkmoor Manor را برای پلتفرم‌های اندروید و iOS دریافت کنید.

منبع
Appunwrapper
عضویت
اطلاع از
guest

2 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
اووکادویی
اووکادویی
3 سال قبل

دمت گرم عالی عالی عالی

امیر
امیر
2 سال قبل

خیلی ممنونم که راهنمایی مون کردین ، ممنون.

دکمه بازگشت به بالا
2
0
Would love your thoughts, please comment.x