راهنمای بازی

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 – مراحل جیک (قسمت پنجم)

سفری از قله‌های یخ زده تا یک تفریح‌گاه ساحلی

کمپین «جیک مولر» (Jake Muller) یکی از چهار کمپین عنوان Resident Evil 6 محسوب می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به جای او به عنوان پسر «آلبرت وسکر» (Albert Wesker) ایفای نقش کنند؛ جیک جزء ارتش آزادی خواه «ادونیا» (Edonia) است و بر اثر اتفاقی، با «شری برکین» (Sherry Birkin) به عنوان یکی از مامورین «واحد عملیات امنیتی» (Division of Security Operations یا به اختصار DSO) و همچنین یکی از بازماندگان حوادث «شهر راکون» (Raccoon City) آشنا می‌شود که ماموریت دارد جیک را به مکان امنی برده تا از خون او جهت تولید واکسنی بر ضد ویروس منتشر شده در جهان استفاده کند.

در ادامه شاهد راهنمای قدم به قدم مراحل جیک در بازی Resident Evil 6 خواهید بود و در مقالات دیگری، راهنمای مربوط به مراحل «لیون اس کندی» (Leon S. Kennedy)، «کریس ردفیلد» (Chris Redfield) و «ایدا وانگ» (Ada Wong) را مشاهده خواهید کرد؛ همچنین جهت مطالعه‌ی خلاصه‌ای از داستان این بازی، به مقاله‌ی مربوط به کمپین لیون مراجعه کنید.


راهنمای مراحل بازی

فصل اول: «فرار از بین خرابه‌ها» (Escape Through The Ruins)

Resident Evil 6 Walkthrough 696

پس از شروع کمپین و در اختیار گرفتن کنترل جیک، از پلکان بالا رفته و سپس از نردبان قرمز رنگ استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 697

مسیری که در پیش رویتان قرار دارد را ادامه دهید، نگران حمله‌ی دشمنان نیز نباشید، در اینجا خبری از هیچ دشمنی نیست.

Resident Evil 6 Walkthrough 698

زمانی که با اولین گروه از دشمنان روبرو شدید، به سرعت آن‌ها را کشته و سپس از ساختمانی که در سمت چپ قرار دارد عبور کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 699

در ادامه‌ی مسیر حرکتتان، با یکی از دشمنان روبرو خواهید شد که به همراه خود RPG حمل می‌کند، او را از راه دور کشته و پس از انفجار، پایین بپرید.

Resident Evil 6 Walkthrough 700

در اینجا شاهد حضور یک هلیکوپتر دشمن خواهید بود، به سرعت به سمت ساختمانی که در سمت چپ قرار دارد بدوید تا این هلیکوپتر آسیبی به شما نرساند.

Resident Evil 6 Walkthrough 701

به محض ورود به ساختمان، راکتی به سمتتان شلیک شده و سقوط خواهید کرد؛ به سرعت مهماتی که در اطرافتان قرار دارند را برداشته و سپس از طریق پنجره به بیرون بپرید و به سمت موقعیت مشخص شده حرکت کنید. در اینجا اولین قسمت از فصل اول به پایان می‌رسد.

فصل اول: «مسیر کوهستانی» (The Mountain Path)

Resident Evil 6 Walkthrough 702

در مسیر خود به دری می‌رسید که پس از عبور از آن، شاهد میان پرده‌ی کوتاهی خواهید بود.

Resident Evil 6 Walkthrough 703

پس از پایان میان پرده، آیتم‌های مخفی شده‌ی درون جعبه‌ها را برداشته و به سمت جلو حرکت کنید تا به مسیر باریکی مملو از نیروهای دشمن برسید.

Resident Evil 6 Walkthrough 704

دشمنان را یکی پس از دیگری کشته و به پیشروی خود ادامه دهید تا به پرتگاه کوچکی برسید؛ در اینجا جیک قابلیت پریدن به سمت دیگر پرتگاه را دارد اما شری مجبور است که از نردبان استفاده کند و از آن پایین برود.

Resident Evil 6 Walkthrough 705

در سمت دیگر پرتگاه، نردبانی قرار دارد، به سمت آن حرکت کرده و با فشردن کلید B، آن را در دسترس شری قرار داهید تا او بتواند بالا بیاید.

Resident Evil 6 Walkthrough 706

مجدداً با پرتگاه کوچکی روبرو خواهید شد، از روی آن نیز پریده و سپس نردبانی که در آنجا قرار دارد را با فشردن کلید A برای شری پایین بیندازید تا او نیز به جیک ملحق شود.

Resident Evil 6 Walkthrough 707

راهی که در پیش رویتان قرار دارد، شما را به سمت یک پل هدایت خواهد کرد؛ زمانی که به میانه‌های این پل رسیدید، شاهد سقوط نصفه و نیمه‌ی جیک خواهید بود اما با چرخاندن کلید آنالوگ، قادر هستید که جان او را نجات دهید.

Resident Evil 6 Walkthrough 708

زمانی که خود را به سمت دیگر مسیر رساندید، سه موجود جهش یافته‌ای که در آنجا قرار دارند را نابود کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 709

زمانی که به یک نردبان خراب شده رسیدید، در کنار آن ایستاده و با فشردن کلید B به شری کمک کنید تا از آن بالا برود.

Resident Evil 6 Walkthrough 710

کمی بعد شری برای شما یک میله پرتاب می‌کند، از آن برای رسیدن به سمت دیگر مسیری که در آن قرار دارید استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 711

زمانی که هلیکوپتر دشمن به سمتتان آمد، با فشردن کلید A، از روی لبه‌ی صخره‌ای که روی آن قرار دارید شروع به دویدن کنید و از روی پرتگاه‌های متعددی که در مسیرتان قرار دارند بپرید؛ در انتهای مسیر به موقعیتی خواهید رسید که مملو از نیروهای دشمن است، با آن‌ها مبارزه نکنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 712

بجای مبارزه با دشمنان جدیدی که با آن‌ها روبرو شده‌اید، به سمت چپ دویده و با کمک شری، دروازه‌ی بزرگ قرمز رنگی که بر سر راهتان قرار دارد را باز کنید؛ پس از عبور از دروازه شاهد میان پرده‌ی طولانی‌ای خواهید بود. در اینجا قسمت دوم از فصل اول خاتمه خواهد یافت.

فصل اول: «رویارویی با اوستانک» (Encountering Ustanak)

Resident Evil 6 Walkthrough 713

پس از در اختیار گرفتن کنترل جیک، به سرعت از دست موجود جهش یافته‌ای که در تعقیب شما است فرار کنید، برای این کار، کلید A را فشرده و نگه دارید و به دستوراتی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند عمل کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 714

زمانی که به موقعیت امنی رسیدید، دشمنی که در دستشویی قرار دارد را کشته و سپس به سمت راهرو بروید؛ برای ادامه‌ی مسیر باید راهی که در سمت چپ قرار دارد را دنبال کنید اما پیش از آن، به جستجوی اتاقی که در سمت راست قرار دارد و همچنین زیرزمین بپردازید و آیتم‌های مخفی شده‌ی درون جعبه‌ها را بردارید؛ در زیرزمین، دشمن دیگری در انتظار شما است، مراقب او باشید.

Resident Evil 6 Walkthrough 715

پس از برداشتن آیتم‌های گفته شده، به سمت موقعیت مشخص شده بروید تا به سالن بزرگی برسید؛ به سرعت پایین پریده و سپس به سمت درب بزرگ سبز رنگ حرکت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 716

با ادامه‌ی مسیر، توسط گروهی از افراد دشمن مورد حمله قرار خواهید گرفت، اما نگران آن‌ها نباشید، برای نابودی همه‌ی آن‌ها، به بشکه‌ای که در سمت چپ قرار دارد شلیک کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 717

پس از رسیدن به موقعیت مورد نظر، مجدداً توسط همان موجود جهش یافته‌ی پیشین که اوستانک نام دارد، مورد حمله قرار خواهید گرفت.

Resident Evil 6 Walkthrough 718

بر خلاف ظاهر ترسناک اوستانک، مبارزه با او کار آسانی است، برای پیروزی در مقابل او از دستورالعملی که در ادامه قرار داده‌ایم پیروی کنید؛ در ابتدا با دویدن به سمت راست، از حملات او پرهیز کنید. در مسیر حرکت خود به بشکه‌ی قرمزی (مواد منفجره) خواهید رسید، کمی از آن فاصله گرفته (تا حدی که انفجار بشکه آسیبی به جیک نرساند)، سپس بشکه را هدف گرفته و زمانی که اوستانک به آن نزدیک شد، به بشکه شلیک کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 719

این کار را مجدداً با بشکه‌ای که در کنار پلکان قرار دارد (در وسط اتاق) نیز تکرار کنید؛ پس از منفجر کردن بشکه‌ی دوم، به سرعت از پلکان بالا رفته و فرار کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 720

از تنها مسیری که در مقابلتان قرار دارد عبور کنید و پس از اجرا کردن سناریوی پیشین (نابودی بشکه‌های مواد منفجره‌ی کنار اوستانک) برای کلیه‌ی بشکه‌های مواد منفجره‌ای که در مسیر حرکتتان قرار دارند، در انتهای مسیر به پایین بپرید؛ بشکه‌ی مواد منفجره‌ی دیگری را در اینجا مشاهده خواهید کرد که آخرین بشکه‌ی مواد منفجره محسوب می‌شود، آن را زمانی که اوستانک بدنبال جیک به پایین می‌پرد منفجر نمایید و با این کار، شاهد پایان مبارزه خواهید بود. اگر در زمان مبارزه، اوستانک جیک را گرفته و به سمت خود کشید، به سرعت کلید آنالوگ را چرخانده تا جیک را آزاد کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 721

پس از پایان نبرد، وارد راهروی تاریک شده و به سمت جلو حرکت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 722

در انتهای راهرو، نردبانی را مشاهده خواهید کرد، از آن برای بازگشت به سطح زمین استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 723

پیش از بالا رفتن از این نردبان، جعبه‌ای که در نزدیکی آن قرار دارد را باز کرده و Skill Point درون آن را بردارید. بعد از بالا رفتن از نردبان، سومین قسمت از فصل اول به پایان خواهد رسید.

فصل اول: «برج‌های ضد هوایی» (Antiaircraft Turrets)

Resident Evil 6 Walkthrough 724

به محض رسیدن به فضای باز، دو موجود جهش یافته که در سمت چپ قرار دارند را کشته و سپس به سمت دروازه‌ای حرکت کنید که در مقابلتان قرار دارد؛ کمی بعد با کریس ردفیلد و اعضای تیم او ملاقات خواهید کرد.

Resident Evil 6 Walkthrough 725

وظیفه‌ی شما این است که به گروه کریس کمک کنید تا سه برج ضد هوایی را نابود کند؛ اولین ضد هوایی را در پشت بام ساختمانی که در سمت راست قرار دارد پیدا خواهید کرد.

Resident Evil 6 Walkthrough 726

به محض رسیدن به ساختمان مورد نظر، دشمنان موجود در آن را کشته و سپس به محافظت از سربازی بپردازید که مواد منفجره را روی ضد هوایی نصب می‌کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 727

پس از انفجار اولین ضد هوایی، ساختمان را ترک کرده و از نردبانی که در مقابلتان قرار خواهد گرفت بالا بروید؛ در اینجا با مسلسل سنگینی روبرو خواهید شد که توسط گروهی از موجودات جهش یافته محافظت می‌شود، پس از کشتن تمام موجودات، از این مسلسل برای نابودی موجود «بیو اُرگانیک» (Bio Organic Weapon یا به اختصار B.O.W) غول پیکر استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 728

در اینجا باید دهان و پشت کمر این موجود را هدف گرفته و به آن‌ها شلیک کنید؛ اگر این موجود بیش از حد به مسلسل نزدیک شد، به سرعت از آن فاصله بگیرید تا سلاح را نابود نکند و پس از دور شدن او، مجدداً از سلاح استفاده کنید. فراموش نکنید که پیش از شلیک به سمت موجود غول پیکر، زامبی‌های کوچکتر و ضعیف‌تری که در میدان نبرد حاضر می‌شوند را نابود کنید، زیرا حمله‌ی آن‌ها می‌تواند آسیب قابل توجهی به سلامت جیک وارد کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 729

زمانی که در نهایت این موجود غول پیکر کشته شد، منتظر بمانید که سربازان، دو ضد هوایی دیگر را نابود کرده و سپس از طریق حفره‌ای که در ساختمان وجود دارد (ساختمانی که اولین ضد هوایی در پشت بام آن قرار داشت.) وارد فاضلاب شوید. در همینجا چهارمین قسمت از فصل اول پایان می‌پذیرد.

فصل اول: «برخورد با سلاح بیو اُرگانیک» (The Clash with B.O.W) 

Resident Evil 6 Walkthrough 730

زمانی که از راهروهای موجود در فاصلاب عبور می‌کنید، دشمنانی که در آن قرار دارند را کشته و مراقب حفره‌هایی که روی سقف راهروها قرار دارند نیز باشید، چرا که در برخی مواقع، موجوداتی از طریق این حفره‌ها وارد فاضلاب می‌شوند.

Resident Evil 6 Walkthrough 731

با ادامه‌ی مسیر به نردبان‌هایی خواهید رسید، از سومین نردبانی که در سمت راست قرار دارد بالا بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 732

این نردبان شما را به ساختمانی هدایت خواهد کرد که در آن مسلسل سنگینی قرار دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 733

فعلاً کاری به این مسلسل نداشته باشید و خود را به انتهای راهرو برسانید.

Resident Evil 6 Walkthrough 734

زمانی که موجود بیو اُرگانیک متوجه‌ی جیک شد و به سمت او حرکت کرد، به سمت مسلسل سنگین برگشته و به این موجود شلیک کنید تا زمانی که روی زانوهای خود بیفتد. این موجود در نهایت به سمت ساختمان خواهد افتاد و فرصتی برای شما فراهم می‌شود تا از بازوی او بالا رفته (به موجود نزدیک شده و کلید RT را بفشارید.) و پس از رسیدن به کمر او، کلید آنالوگ دسته را به سرعت بچرخانید تا جیک غده‌ای را از بدن موجود بیرون آورده و به مبارزه پایان دهد. پنجمین قسمت از فصل اول در اینجا خامته می‌یابد.

فصل اول: «در هواپیما» (On The Plane) 

Resident Evil 6 Walkthrough 735

پس از یک میان پرده‌ی طولانی، خود را درون یک هواپیما خواهید دید. در نزدیکی شما یک اسپری سلامت قرار دارد، آن را برداشته و سپس در انتظار حمله‌ی مجدد اوستانک باشید که پس از مدت زمان اندکی روی خواهد داد؛ این موجود تلاش می‌کند تا وارد هواپیما شود و برای اینکار، نقاط مختلفی را امتحان خواهد کرد. به محض مشاهده‌ی اوستانک، به سمت او تیراندازی کنید و مراقب بازوهای بلند او باشید، زیرا در برخی زمان‌ها تلاش می‌کند که شما را با بازوی خود بگیرد.

Resident Evil 6 Walkthrough 736

باید تا زمان آتش گرفتن هواپیما از دست این موجود فرار کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 737

پس از آتش گرفتن هواپیما، به همراه شری به سمت هواپیمای دیگری بپرید.

Resident Evil 6 Walkthrough 738

در اینجا شاهد دو مسلسل سنگین خواهید بود، از آن‌ها جهت نابودی هلیکوپترهایی استفاده کنید که اوستانک از یکی از آن‌ها آویزان است؛ با نابودی هر هلیکوپتر، اوستانک پریده و از هلیکوپتر دیگری آویزان می‌شود؛ برای خلاصی از شر هلیکوپترها، به هر سه تای آن‌ها آسیب جدی‌ای وارد کنید (به شکلی که همچنان قادر به پرواز باشند.)، پس از آن منتظر شوید تا مسلسلتان خنک شده و سپس، به هر سه هلیکوپتر که پیش از این خسارت قابل توجهی به آن‌ها وارد کرده بودید شلیک کنید تا هر سه تای آن‌ها بصورت همزمان سقوط کنند و دیگر هلیکوپتری وجود نداشته باشد که اوستانک به سمت آن پریده و آویزان شود. یادتان نرود که مراقب موشک‌هایی که توسط این هلیکوپترها شلیک می‌شوند هم باشید.

Resident Evil 6 Walkthrough 739

پس از سقوط هلیکوپترها، اوستانک به سمت هواپیمای شما می‌پرد و روی درب باز آن فرود می‌آید. در آخرین فاز از مبارزه با این موجود جهش یافته، بلافاصله به سمت بشکه‌ی قرمزی که در کنار این موجود قرار دارد شلیک کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 740

پس از منفجر شدن بشکه، جیک از هواپیما آویزان خواهد شد؛ کمی بعد چتر نجاتی را می‌بینید که به سمت جیک حرکت می‌کند، برای گرفتن این چتر نجات، کلید A را در زمان مناسب (روی صفحه نمایش بازی اعلام می‌شود.) بفشارید تا جیک آن را گرفته و مورد استفاده قرار دهد. در نهایت این مرحله و همچنین فصل اول کمپین جیک به اتمام می‌رسد.

فصل دوم: «اطلاعات باقی مانده» (Data Fragments) 

Resident Evil 6 Walkthrough 741

پس از فرود آمدن روی زمین، به سمت جلو حرکت کرده و از نردبانی که به آن می‌رسید بالا بروید؛ کمی جلوتر با کلبه‌ای چوبی روبرو خواهید شد که پس از پیدا کردن سه بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده»، باید به سمت آن بازگشته تا ضمن پایان این مرحله، جیک و شری از آن به عنوان سر پناه موقت استفاده کنند.

Resident Evil 6 Walkthrough 742

از پلکانی که در آن نردیکی قرار دارد پایین رفته تا به نردبانی برسید. در ادامه‌ی مسیر، باید از راهی عبور کنید که در سمت چپ قرار دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 743

به دو پیله و موجودات جهش یافته خواهید رسید، به سرعت آن‌ها را کشته و از روی پلی که در سمت راست قرار دارد عبور کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 744

با ادامه‌ی مسیر به اولین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده» خواهید رسید، آن را برداشته و سپس دشمنانی که به سمت شما حمله می‌کنند را نابود کنید و به ادامه‌ی مسیر خود بپردازید.

Resident Evil 6 Walkthrough 745

جهت پیدا کردن دومین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده»، به سمت شمال رفته و از قله‌ی یخی‌ای که سر راهتان قرار دارد بالا بروید؛ در هنگام بالا رفتن از این قله‌ی یخی مراقب تک تیرندازها باشید و به محض مشاهده‌ی لیزر سلاح آن‌ها، موقعیتتان را به سرعت تغییر دهید، چراکه اگر یکی از گلوله‌های آن‌ها به شما برخورد کند، جیک به نقطه‌ای بسیار پایین‌تر از مکان فعلی‌اش سقوط خواهد کرد.

Resident Evil 6 Walkthrough 746

در ادامه به موجود جهش یافته‌ای می‌رسید که روی یک «اسکوتر» (Scooter) قرار دارد، او را کشته و سپس خودتان سوار اسکوتر شده و از آن جهت رسیدن به دومین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده» استفاده کنید. پس از برداشتن بسته‌ی مورد نظر، به سمت پلی حرکت کنید که شما را به سمت آخرین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده» هدایت می‌کند، در مسیر حرکتتان با دشمنانی روبرو خواهید شد، از آن‌ها چشم پوشی کرده و به ادامه‌ی مسیرتان بپردازید.

Resident Evil 6 Walkthrough 747

آخرین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده» را در بالای صخره‌ای پیدا خواهید کرد؛ خود را به صخره‌ی مورد نظر رسانده و از طریق راهی که در سمت راست آن قرار دارد، از آن بالا بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 748

با رسیدن به موقعیت مورد نظر، ضمن برداشتن سومین و آخرین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده»، از درون جعبه‌ای که در آنجا قرار دارد Skill Point را نیز بردارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 749

اکنون وظیفه‌ی شما بازگشت به کلبه‌ای است که در ابتدای این مرحله با آن روبرو شدید، برای این کار، ابتدا باید خود را به موقعیتی برسانید که در آن دو پیله را مشاهده کردید؛ برای رسیدن به موقعیت مورد نظر، باید خود را به نردبانی برسانید که در موقعیت اولین بسته‌ی «اطلاعات باقی مانده» قرار دارد و از آن بالا بروید. در مسیر جدیدتان با حفره‌ای روی صخره مواجه خواهید شد، از آن رد شده تا به سطح پایین‌تری از زمین برسید (در زمان سُر خوردن، از کلید X برای برداشتن گیاهانی که سر راهتان قرار دارند استفاده کنید.). پس از اتمام سُر خوردن و رسیدن به سطح زمین، خود را در نزدیکی محل پیله‌ها خواهید دید.

Resident Evil 6 Walkthrough 750

زمانی که به محل مورد نظر رسیدید، به سمت چپ رفته و از سراشیبی بالا بروید تا به کلبه‌ی مورد نظر برسید.

Resident Evil 6 Walkthrough 751

پس از رسیدن به کلبه‌ی چوبی، شاهد یک میان پرده‌ی طولانی خواهید بود. در همینجا اولین قسمت از فصل دوم خاتمه خواهد یافت.

فصل دوم: «فرار از کلبه‌ی چوبی» (Escape From The Wooden Hut) 

Resident Evil 6 Walkthrough 752

پس از پایان میان پرده، به سمت پنجره رفته و از پشت آن بسوی دشمنانی که در حال نزدیک شدن به کلبه هستند تیراندازی کنید؛ اگر با تعداد زیادی از دشمنان مواجه شدید، به عقب بازگردید.

Resident Evil 6 Walkthrough 753

پس از مدتی، موجودات جهش یافته در کلبه را منفجر کرده و تلاش می‌کنند که وارد آن شوند؛ در این زمان به سرعت از یک نارنجک نورزا استفاده و آن را به سمت دشمنان پرتاب کنید و سپس به آن‌ها نزدیک شده و با مشتتان این موجودات را نابود نمایید.

Resident Evil 6 Walkthrough 754

پس از مدتی متوجه‌ی بهمنی خواهید شد که به سمت کلبه در حال حرکت است، به سرعت از اسکوترهای پارک شده در آن نزدیکی استفاده و از آنجا فرار کنید؛ برای آنکه جیک و شری در زیر بهمن نمانند، با بیشترین سرعت ممکن اسکوتر را برانید و از انجام کارهای اشتباه پرهیز کنید. در ابتدا از سمت راست مسیر حرکت کنید و پس از رسیدن به جنگل، از مسیری که در وسط صفحه نمایش قرار دارد استفاده کنید. رانندگی با این اسکوتر و شرایطی که در آن قرار دارید کمی سخت است اما در این مرحله، بازی مرتباً ذخیره می‌شود، بنابراین نگرانی‌ بابت ماندن در زیر بهمن نداشته باشید و با خیال راحت به راندن اسکوتر پرداخته و از بهمن فرار کنید. در ادامه شاهد پایان دومین قسمت از فصل دوم خواهید بود.

فصل دوم: «غار یخ زده» (The Frozen Cavern) 

Resident Evil 6 Walkthrough 755

پس از آخرین پرش جیک و افتادن به درون پرتگاه، مرتباً و به سرعت کلید A را بفشارید تا سقوط امنی به درون غار یخ زده داشته باشید؛ به محض در اختیار گرفتن کنترل جیک، به سمت جلو حرکت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 756

در انتهای تونل، چرخ دستی قرمز رنگی را روی دری خواهید یافت، به سمت آن رفته و با فشردن کلید A، در را باز کنید و وارد اتاقی شوید که در آن مجدداً با اوستانک روبرو خواهید شد!

Resident Evil 6 Walkthrough 757

جهت پرهیز از کشته شدن توسط اوستانک، موجوداتی که در حال گشت‌زنی در اطراف هستند را به آرامی بکشید زیرا اگر آن‌ها متوجه شما شوند، بلافاصله اوستانک را مطلع خواهند کرد؛ برای نابودی این موجودات به هیچ وجه از سلاح خود استفاده نکنید (در کل در این ناحیه از سلاح خود استفاده نکنید چرا که اوستانک بلافاصله به شما حمله کرده و جیک را به شدیدترین شکل ممکن نابود می‌کند!). برای کشتن این موجودات، منتظر بمانید تا پشت خود را به شما کرده و مسیر دیگری را در پیش بگیرند، در همین لحظه به آن‌ها نزدیک شده و با استفاده از مشت جیک، آن‌ها را نابود کنید. در ابتدا، راه خود را از طریق مسیری که در سمت چپ قرار دارد ادامه داده و منتظر بمانید تا موجودی که در آنجا در حال گشت‌زنی است، پشت خود را به شما کرده و سپس به آرامی از پشت به او نزدیک شده و او را به طریقی که گفته شد نابود کنید؛ این کار را با سه موجود دیگر حاضر در این ناحیه نیز تکرار کنید؛ در واقع کشتن این موجودات الزامی است زیرا آن‌ها دقیقاً بر سر راه شما قرار دارند و برای ادامه‌ی مسیر، حتماً باید نابود شوند.

Resident Evil 6 Walkthrough 758

اگر توسط این موجودات دیده شدید، بلافاصله در محفظه‌ی آشغال موجود در این موقعیت مخفی شوید، البته توجه داشته باشید تعداد دفعاتی که می‌توانید از این مخفیگاه استفاده کنید محدود است، پس هوشمندانه از آن بهره بگیرید.

Resident Evil 6 Walkthrough 759

در قسمتی از این مکان شاهد نردبان کوتاهی خواهید بود، از آن بالا بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 760

پس از بالا رفتن از نردبان، جعبه‌ای را مشاهده خواهید کرد، از داخل آن Skill Point را بردارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 761

حال از نردبان پایین رفته و به مسیر اصلی خود بازگردید.

Resident Evil 6 Walkthrough 762

با ادامه‌ی مسیر به محفظه‌ی زباله‌ای در سمت چپ خواهید رسید، به سمت آن رفته و کلید B را بفشارید تا جیک این محفظه را از سر راه برداشته و سپس شاهد میان پرده‌ی دیگری خواهید بود. در همینجا قسمت سوم از فصل دوم پایان می‌یابد.

فصل دوم: «رویارویی مجدد با اوستانک» (Encountering Ustanak Again) 

Resident Evil 6 Walkthrough 763

وظیفه‌ی شما در این مرحله رسیدن به دری است که در سمت دیگر موقعیت شما قرار دارد، این وظیفه‌ای ساده است و تنها با دویدن به سمت این در می‌توان به آن دست یافت اما مشکل از جایی شروع می‌شود که اوستانک بر سر راه شما قرار می‌گیرد! بنابراین باید بسیار آرام و بدون جلب توجه او، خود را به در مورد نظر برسانید؛ همچنین باید مراقب موجودات نگهبان اوستانک نیز بوده و آن‌ها را همچون موجودات مرحله‌ی پیشین نابود کنید تا قابلیت ادامه‌ی مسیر برایتان امکان‌پذیر شود.

Resident Evil 6 Walkthrough 764

پیش از آنکه وارد راه مارپیچی شوید که در سمت راست قرار دارد، مستقیم به سمت جلو رفته تا به اتنهای مسیر برسید، در آنجا جعبه‌ای را خواهید یافت که درون آن Skill Point قرار دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 765

نابودی اولین موجود نگهبانی که در اینجا قرار دارد کمی سخت است چرا که امکان غافلگیر کردن او از پشت سر وجود ندارد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که به سرعت به سمت او دویده و پس از نابود کردنش، سریعاً درون محفظه‌ی آشغالی که در آنجا قرار دارد مخفی شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 766

به محض نابود کردن اولین موجود، به مسیر خود ادامه دهید و پس از رسیدن به دو موجود دیگر در سمت چپ، منتظر بمانید که آن‌ها برگشته و سپس همچون قبل، از پشت سر به آن‌ها نزدیک شده و سپس بوسیله‌ی مشتتان نابودشان کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 767

پیش از آنکه خود را به دری برسانید که در انتهای مسیر قرار دارد، از دور بودن موجودی که در سمت راست آن در حضور دارذ (نیازی به صرف زمانی جهت کشتن او نیست.) اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به باز کردن در و عبور از آن نمایید تا به موقعیت امنی برسید؛ حتی اگر توسط موجودی که در سمت راست در قرار دارد شناسایی شوید، عبور از این در، تاثیر آن را از بین برده و موقعیت امنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

Resident Evil 6 Walkthrough 768

چند قدم جلوتر، موجود جهش یافته متوجه‌ی شما شده و به تعقیبتان می‌پردازد، با فشردن و نگهداشتن کلید A از او فرار کنید و به محض رسیدن به مانع، از آن با فشردن کلید LT رد شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 769

پس از آنکه اوستانک شما را گم کرد، از نردبانی که در آنجا قرار دارد بالا رفته و به سمت در مشخص شده بروید؛ برای عبور از این در نیاز به کارت الکترونیکی دارید که در دست جسدی قرار گرفته که در کنار اوستانک روی زمین افتاده است.

Resident Evil 6 Walkthrough 770

برای رسیدت به این کارت الکترونیکی به هیچ وجه مستقیماً به سمت جلو (به سمت جسد) و روی یخ‌ها نروید، زیرا اگر اوستانک شما را ببیند، بلافاصله جیک را خواهد کشت؛ به سمت نردبان خرابی که در سمت چپ قرار دارد حرکت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 771

پس از رسیدن به نردبان مورد نظر، باید به شری کمک کنید تا از آن بالا برود و سپس خودتان به سمت دیگر غار بروید تا در آنجا مقداری بمب پیدا کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 772

یکی از این بمب‌ها را در محل مشخص شده کار گذاشته و سپس به سمت نردبان خراب بازگردید؛ با منفجر کردن بمب کار گذاشته شده، توجه اوستانک به سمت آن جلب شده و شری این امکان را بدست می‌آورد تا کارت الکترونیکی مورد نظر را بردارد؛ حال به سمت درب مورد نظر بازگشته و با استفاده از این کارت، آن را باز کرده و وارد اتاق دیگر شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 773

حال باید مسیر را مستقیم به سمت جلو ادامه دهید و با سرعت، تمام دریچه‌های موجود در مسیرتان را باز کرده و ببندید.

Resident Evil 6 Walkthrough 774

در پایان مسیر به یک ماشین حفاری بزرگ و قدرتمند خواهید رسید. برای نابودی دشمن، کلید آنالوگ دسته را با سرعت چرخانده و سپس کلید RT را در زمان مناسب بفشارید؛ جهت پایان نبرد، زمانی که بازی به شما دستور داد، بلافاصله از کلید A (بجای کلید RT) استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 775

به محض ترک کردن غار، این مرحله از بازی و همچنین فصل دوم خاتمه خواهد یافت.

فصل سوم: «آزمایشگاه» (The Laboratory) 

Resident Evil 6 Walkthrough 776

پس از آغاز این مرحله، با توانایی‌های جیک در هنرهای رزمی آشنا خواهید شد، چراکه او در اینجا به هیچ سلاحی دسترسی نداشته و برای فرار از آزمایشگاه باید از توانایی‌های رزمی خود استفاده کند. جهت اعمال مشت‌های فدرتمند، کلید LT را فشرده و نگهداشته و سپس به سرعت کلید RT را بفشارید؛ همچنین قادرید درحالیکه می‌دوید، حمله‌ی خاصی را روی دشمن اعمال کنید، برای اجرای این حمله، کلیدهای LT و RT را برای مدت زمان کوتاهی نگهداشته و سپس رها کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 777

زمانی که آخرین دشمن را نیز کشتید، کارت الکترونیکی مورد نیاز جهت ادامه‌ی مسیر را از کنار او برداشته و با کشیدن اهرمی که روی دیوار قرار دارد، برق را متصل کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 778

پس از یک میان پرده، دشمن دیگری به شما حمله می‌کند، او را نیز کشته و سپس به سمت دری که در انتهای راهرو قرار دارد بروید؛ در اینجا با گروه بزرگی از دشمنان روبرو خواهید شد، اما بجای مبارزه با آن‌ها، به آرامی از پشت سرشان حرکت کرده و همواره تلاش کنید که از کنار دیواری که در سمت راست قرار دارد به راه خود ادامه دهید.

Resident Evil 6 Walkthrough 779

در پایان مسیر به پلتفرمی خواهید رسید که جهت ادامه‌ی راه، باید آن را حرکت دهید؛ پس از این کار، در سمت دیگر پلتفرم ایستاده، از آن بالا رفته و سپس از دریچه‌ی تهویه‌ی هوا عبور کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 780

در ادامه به راهرویی خواهید رسید که در قفلی در آن وجود دارد، برای باز کردن این در، باید از میان شش سمبلی که روی قفل آن وجود دارند، سه سمبل درست را به ترتیب وارد کنید، بنابراین باید بدنبال این سه سمبل مخصوص بگردید.

Resident Evil 6 Walkthrough 781

برای یافتن این سمبل‌ها، وارد اتاقی که در آن نزدیکی قرار دارد شده و از سیستم مانیتورینگ موجود در آن استفاده کنید؛ برای این کار، به پنل کنترل نردیک و کلید A را بفشارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 782

در ابتدا به بررسی اولین و سومین دوربین پرداخته و به شری کمک کنید تا از سد دشمنانی که پیش رو دارد عبور کند، این کار را با فشردن کلید RT انجام دهید.

Resident Evil 6 Walkthrough 783

در اینجا به سمبل‌های مورد نیاز جهت عبور از در دسترسی خواهید یافت؛ حال از طریق دوربین امنیتی، روی پنل قفل در زوم کرده و سبمل‌های درست را به ترتیب وارد کنید تا در باز شود.

Resident Evil 6 Walkthrough 784

از در باز شده عبور کرده و از مسیری که در پیش رویتان قرار می‌گیرد بگذرید و در نهایت به سمت راست بروید. در ادامه با تونل‌ها و نردبان‌های روبرو خواهید شد که پس از عبور از تمام آن‌ها، به جایی خواهید رسید که شری در آن قرار دارد و با او ملاقات خواهید کرد. در اینجا اولین قسمت از فصل سوم به پایان می‌رسد.

فصل سوم: «عمارت چینی» (Chinese Mansion) 

Resident Evil 6 Walkthrough 785

پس از پایان میان پرده، به سمت جلو حرکت کنید؛ به پلکانی می‌رسید که روی آن، دشمنان با سلاح‌های سنگین در انتظار شما هستند.

Resident Evil 6 Walkthrough 786

یکی از دشمنانی که در اینجا می‌بینید، جزء گروه جدیدی از موجودات جهش یافته محسوب می‌شود و ظاهری همچون مارمولک دارد؛ این موجود جهش یافته‌ی جدید قادر است که به سرعت به اطراف حرکت کرده و گازهای سمی‌ای به سمتتان پرتاب کند، برای پرهیز از گازهای سمی این موجود، هرگز در مقابل او ثابت نایستید و همواره در حرکت باشید.

Resident Evil 6 Walkthrough 787

پس از نابودی موجود جهش یافته، در کنار جسد او سمبلی را خواهید یافت، آن را بردارید چراکه بزودی به تعداد زیادی از این سمبل‌ها جهت ادامه‌ی بازی نیاز خواهید داشت.

Resident Evil 6 Walkthrough 788

در طبقه‌ی بالا با گروه دیگری از افراد دشمن روبرو خواهید شد، تنها فردی که در نزدیکی شما قرار دارد را کشته (در حال حاضر با بقیه کاری نداشته باشید.) و سپس وارد اتاقی شوید که در سمت راست قرار دارد؛ دومین سمبل را درون این اتاق (سمبل روی میز کنار تخت قرار دارد.) خواهید یافت.

Resident Evil 6 Walkthrough 789

حال از درهای متعدد و همچنین راهرویی که در پیش روی شما قرار دارند عبور کرده و دشمنان و موجوداتی که بر سر راهتان حضور دارند را نابود کنید. خود را به اتاقی برسانید که تقریباً در وسط راهرو قرار دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 790

خود را برای نبردی دیگر آماده کنید و پس از مخفی شدن در پشت در، به نابودی دشمنان بپردازید؛ پس از پایان نبرد، سبمل دیگری که در کنار جسد یکی از دشمنان قرار دارد را بردارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 791

پیش از ادامه‌ی مسیر، از پلکان بالا رفته و از روی یکی از ردیف‌های قفسه‌ی کتابی که در آنجا قرار دارد، سمبل دیگری را بردارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 792

زمانی که به یک چند راهی رسیدید، مسیر سمت چپ را انتخاب کنید که شما را به اتاق بزرگی هدایت می‌کند که در آن مجسمه‌ی «بودا» (Buddha) قرار گرفته است؛ با رسیدن به اتاق گفته شده، دومین قسمت از فصل سوم به پایان می‌رسد.

فصل سوم: «مجسمه‌ی بودا» (The Buddha Statue) 

Resident Evil 6 Walkthrough 793

پیش از ورود به اتاقی که مجسمه‌ی بودا در آن قرار گرفته، دشمنانی را که در مسیرتان مشغول نگهبانی هستند را کشته و از کنار جسد یکی از آن‌ها سمبل دیگری را بردارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 794

در مقابل مجسمه‌ی طلایی بودا دو دشمن دیگر در انتظارتان هستند، یکی از این دو نفر، سمبل دیگری را با خود حمل می‌کند که پس از برداشتن آن، توسط گروه دیگر از موجودات جهش یافته مورد حمله قرار خواهید گرفت؛ پس از تبدیل شدن اعضای این گروه به مارمولک، در پشت یکی از ستون‌ها پنهان شده و به مرور زمان، تمام این موجودات را با استفاده از سلاح تک تیرانداز خود نابود کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 795

پس از پاکسازی اتاق، به سمت دستگاهی بروید که در پایین مجسمه‌ی بودا قرار دارد؛ از این دستگاه جهت باز کردن درهای غربی و شرفی استفاده می‌شود؛ برای باز کردن اولین در (گذرگاه غربی)، به سه سمبل (همان سمبل‌هایی که در طول مرحله‌ی قبل و همچنین این مرحله اقدام به جمع آوری آن‌ها نمودید.) نیاز دارید؛ در حال حاضر تعداد سمبل‌های مورد نیاز جهت باز کردن گذرگاه غربی را در اختیار دارید اما برای باز کردن دومین در که امکان ادامه‌ی داستان بازی را برایتان فراهم می‌کند به ۱۰ سمبل نیاز دارید، بنابراین باید تعداد سمبل‌های خود را افزایش دهید.

Resident Evil 6 Walkthrough 796

شش قطعه سمبلی که تاکنون بدست آورده‌اید را به درون دستگاه انداخته تا گذرگاه غربی باز شود و از طریق آن، سبمل‌های دیگری را جهت باز کردن گذرگاه شرقی بدست آورید؛ از طریق پلکان به سمت غرب حرکت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 797

زمانی که به راهرو رسیدید، وارد اتاقی که در سمت راست قرار دارد شده تا سمبل دیگری را در بالای شومینه ببینید، پیش از آنکه بتوانید این قطعه سمبل را بردارید، توسط گروه بزرگی از دشمنان مورد حمله قرار خواهید گرفت؛ یکی از راه‌هایی که به شما امکان می‌دهد تا به سرعت از دست تعداد زیادی از دشمنان خلاص شوید، کار گذاشتن بمبی در کنار در ورودی به اتاق است، با این کار، پس از قرار گرفتن تعداد قابل توجهی از افراد دشمن در کنار این بمب، با انفجار آن از دست تعداد بیشماری از دشمنان خلاص خواهید شد؛ اگر برایتان امکان‌پذیر بود، روش گفته شده را انجام دهید، در غیر اینصورت، بصورت رو در رو به مقابله‌ با دشمنان بپردازید؛ پس از پایان این نبرد، در کنار جسد یکی از دشمنان، سمبلی را خواهید یافت، این سمبل و همچنین سمبلی که در بالای شومینه قرار دارد را بردارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 798

برای باز کردن راهی که به سمت شرق منتهی می‌شود، به دو سمبل دیگر نیاز خواهید داشت؛ دو سمبل دیگر را از داخل پیانو و همچنین کنار جسد یکی از دشمنان (که در نبرد بعدی با او مواجه می‌شوید.) پیدا خواهید کرد اما عاقبت آن، شرکت در نبردی سخت‌تر از نبرد پیشین است که به معنی از دست دادن مهمات گران بها است؛ بجای دو سمبل گفته شده، به سمت راهرویی که در مقابل شما قرار دارد بروید.

نکته‌ی قابل توجه در این مرحله این است که تعداد سمبل‌هایی که قابلیت پیدا کردن آن‌ها وجود دارد، از تعداد سمبل‌های مورد نیاز جهت ادامه‌ی مسیر بیشتر است، بنابراین به محض در اختیار گرفتن ۱۰ سمبل که امکان باز کردن گذرگاه شرقی را برایتان ایجاد می‌کنند، دست از پیدا کردن باقی سمبل‌ها کشیده و مستقیماً به سمت دستگاهی که در زیر مجسمه‌ی بودا قرار دارد بروید، چراکه بدست آوردن سمبل‌های بیشتر هیچ کمکی در این مرحله و نه حتی مراحل بالاتر به شما نکرده و هیچ در مخفی‌ای را برایتان باز نمی‌کنند و حتی منجر به از دست دادن مهمات یا سلامت جیک هم می‌شوند.

Resident Evil 6 Walkthrough 799

در طول مسیرتان به فواره‌ی کوچکی خواهید رسید که درون آن یک سمبل مخفی شده است؛ همچنین دو سمبل دیگر را در اتاقی پیدا خواهید کرد که در آن یک حوضچه‌ی صورتی رنگ قرار دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 800

اولین سمبل گفته شده درون آبی که در پایین مجسمه‌ی بزرگ قرار دارد پنهان شده است.

Resident Evil 6 Walkthrough 801

دومین سمبل نیز در بالای پلکان قرار گرفته که برای برداشتن آن باید جعبه‌ی بزرگی که در آنجا قرار دارد را حرکت دهید.

Resident Evil 6 Walkthrough 802

پس از برداشتن باقی سمبل‌ها و رسیدن تعداد کل قطعات به ۱۰ عدد، به اتاق بزرگ و پنلی که در پایین مجسمه‌ی بودا قرار دارد برگشته و باقی سبمل‌ها را به درون آن بیندازید تا گذرگاه شرقی باز شود.

Resident Evil 6 Walkthrough 803

در پشت مسیر باز شده، دری را خواهید یافت، با کمک شری آن را باز کنید تا شاهد میان پرده‌ی دیگری باشید. در همینجا سومین قسمت از فصل سوم پایان می‌یابد.

فصل سوم: «مبارزه با تانک» (The Battle With The Tank) 

Resident Evil 6 Walkthrough 804

پس از بازگشت به اتاق بزرگ، تمام سربازان را کشته و سپس به سمت درب خروجی حرکت کنید؛ در اینجا با تانک بزرگ و قدرتمندی روبرو خواهید شد!

Resident Evil 6 Walkthrough 805

کنار رفتن از مسیر توپ‌هایی که توسط این تانک شلیک می‌شوند کار سختی نیست و تنها کافی است به اطراف آن حرکت کنید و از ایستادن در یک ناحیه یا حرکت در یک منطقه‌ی محدود خودداری کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 806

هدف شما در اینجا رسیدن به اتاقی است که در طبقه‌ی بالا قرار دارد، از طریق پلکانی که در سمت چپ واقع شده، خود را به این در برسانید.

Resident Evil 6 Walkthrough 807

به محض رسیدن به در مورد نظر، باید به شری کمک کنید تا از دیواری که در سمت راست قرار دارد بالا آمده و سپس با کمک او، در مورد نظر را باز کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 808

کمی بعد مجدداً از سوی تانک مورد حمله قرار خواهید گرفت و باید به سرعت از دست آن فرار کنید؛ در این مدت دست از دویدن نکشید و به سمت جلو حرکت کنید و زمانی که این تانک قصد شلیک داشت، از سر راه آن کنار بروید. در انتهای راهرو به سمت راست رفته و پایین بپرید.

Resident Evil 6 Walkthrough 809

در زیرزمین مقدار کمی مهمات پیدا خواهید کرد، آن‌ها را برداشته و سپس از آنجا خارج شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 810

پس از کشتن سه نفر از افراد دشمن که در باغ قرار دارند، به ست راست بروید تا مجدداً توسط تانک مورد حمله قرار گیرید.

Resident Evil 6 Walkthrough 811

به سرعت از مسیر حرکت تانک کنار رفته و به سمت پلکانی که در سمت دیگر قرار دارد بروید؛ این پلکان شما را به سمت اتاقی هدایت خواهد کرد که در آن اهرم مخفی‌ای قرار دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 812

اهرم را کشیده و به سمت دیگر پیاده‌رو بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 813

پس از پیشروی، به یک اثر تاریخی بزرگ می‌رسید؛ شما باید این اثر تاریخی را سه بار به سمت راست بچرخانید تا مسیری به سمت پارکنیگ برایتان باز شود؛ در اینجا تانک به کمک شما آمده و امکان چرخاندن اثر تاریخی مد نظر را فراهم می‌کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 814

جهت انجام کاری که گفته شد، به انتهای پیاده‌رو رفته و صبر کنید تا تانک به سمتتان بیاید و با ضربه‌ای که به اثر تاریخی می‌زند، آن را بچرخاند، این کار را باید مجدداً تکرار کنید؛ بنابراین، چند قدم به عقب بازگشته تا تانک نیز بدنبالتان حرکت کند و در نتیجه، ضربه‌ای دیگر به اثر تاریخی وارد خواهد شد و مجدداً می‌چرخد؛ این کار را یک بار دیگر نیز تکرار کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 815

پس از سه بار چرخش اثر تاریخی مورد نظر، به سمت دیگر باغ بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 816

پس از سیدن به مقصد مورد نظر، موتور سیکلتی را در آنجا پیدا خواهید کرد که توسط گروهی از دشمنان محافظت می‌شود؛ به سرعت تمام دشمنان را کشته و سوار موتور سیکلت شوید؛ با این کار، فصل سوم به اتمام می‌رسد.

فصل چهارم: «فرار از طریق موتور سیکلت» (Escape On The Motorbike) 

Resident Evil 6 Walkthrough 817

این مرحله را در حالی آغاز می‌کنید که در پشت موتور سیکلت پیدا شده از مرحله‌ی قبل قرار گرفته و در حال راندن آن هستید. وظیفه‌ی جیک راندن موتور سیکلت است و در همین حین شری به سمت دشمنان و باک بنزین آن‌ها شلیک می‌کند. پیش از هر چیز از منحرف شدن و در نتیجه نابودی موتور سیکلت جلوگیری کنید و با پیروی از دستورالعمل بازی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، از «کوکتل مولوتف‌هایی» (Molotov Cocktail) که توسط دشمنان به سمتتان پرتاب می‌شوند جان سالم به در ببرید.

Resident Evil 6 Walkthrough 818

در قسمتی از این تعقیب و گریز، شری سوار هلیکوپتری می‌شود، در ادامه‌ی این صحنه مطابق دستور بازی، کلید RT و سپس کلید A را بفشارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 819

در نهایت شاهد کامیونی خواهید بود که موتورهایی را حمل می‌کند، پس از مدتی دشمنان از این موتورها استفاده و به سمت شما حمله‌ور می‌شوند؛ برای اجتناب از برخورد با کامیون یا موتور سیکلت‌ها، در زمان مناسب به سمت چپ یا راست مسیر بروید تا کمی بعد، شاهد پایان تعقیب و گریز با موتور سیکلت و همچنین قسمت اول از فصل چهارم باشید.

فصل چهارم: «مبارزه با هلیکوپتر» (Fighting With The Helicopter) 

Resident Evil 6 Walkthrough 820

پس از پایان میان پرده، توسط هلیکوپتر و همچنین گروه بزرگی از دشمنان مورد حمله قرار خواهید گرفت، در حال حاضر کاری به هلیکوپتر نداشته باشید و به سراغ دشمنانی بروید که روی زمین قرار دارند. اگر هلیکوپتر مزاحمتی برایتان ایجاد کرد، یکی از دو نفر (جیک یا شیری) می‌تواند توجه هلیکوپتر را به خود جلب کرده و دیگری به سراغ دشمنان برود.

Resident Evil 6 Walkthrough 821

زمانی که آخرین دشمن کشته شد، از میله‌ی مشخص شده توسط بازی استفاده و از روی پرتگاه بپرید و سپس از نردبانی که در آنجا قرار دارد بالا بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 822

کمی جلوتر به نردبان دیگری خواهید رسید که باید آن را برای شری پایین بیندازید تا او نیز به شما ملحق شود، برای پایین انداختن نردبان، به آن نزدیک شده و کلید A را بفشارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 823

به همراه یکدیگر از دری که در آنجا قرار دارد عبور کرده تا به میدانی برسید، در اینجا توسط گروهی از دشمنان و همچنین هلیکوپتر مورد حمله قرار خواهید گرفت.

Resident Evil 6 Walkthrough 824

پیش از هر چیز، خود را از دست موجودات جهش یافته‌ای که در مقابلتان قرار دارند خلاص کرده و پس از آن با فشردن کلید LT و سپس Y، سلاحی که قابلیت پرتاب مواد منفجره را دارد انتخاب و از آن برای نابودی هلیکوپتر استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 825

هر بار که توسط موجودات جهش یافته (روی زمین) مورد حمله قرار گرفتید، دست از شلیک به هلیکوپتر برداشته و اول آن‌ها را نابود کنید و سپس مجدداً به سراغ هلیکوپتر بروید و این کار را مرتباً تکرار کنید؛ در برخی از بازه‌های زمانی، این هلیکوپتر برای پیاده کردن گروهی از نیروهای دشمن به زمین نزدیک خواهد شد، این زمان بهترین فرصت برای شلیک به هلیکوپتر محسوب می‌شود. در نهایت موفق خواهید شد که هلیکوپتر را نابود و این مرحله (قسمت دوم از فصل چهارم) از بازی را نیز به اتمام برسانید.

فصل چهارم: «کوچه‌های تاریک» (Dark Alleys) 

Resident Evil 6 Walkthrough 826

پس از آغاز این مرحله، راه خود را به سمت جلو ادامه داده، از روی موانعی که بر سر راهتان قرار دارند گذشته و زمانی که به انتهای کوچه رسیدید، با کمک شری دری که در آنجا قرار دارد را باز کرده و از آن عبور کنید؛ به خیابانی مملو از نیروهای دشمن خواهید رسید.

Resident Evil 6 Walkthrough 827

دشمنان را در حالیکه فاصله‌تان را از آن‌ها حفظ کرده‌اید، نابود کرده و به حرکتتان به سمت جلو ادامه دهید؛ در انتهای مسیری که در آن قرار دارید، نردبانی را خواهید دید که جیک را به سمت کوچه‌ی باریکی هدایت می‌کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 828

زمانی که وارد کوچه‌ی باریک شدید، دری را در آنجا مشاهده خواهید کرد، آن را باز کرده تا شری نیز به شما ملحق شود؛ اما مراقب باشید، زمانی که در را برای شری باز می‌کنید، برخی از دشمنان دچار جهش شده و به موجودات مارمولک مانندی تبدیل می‌شوند، بنابراین پیش از باز کردن در مورد نظر، خود را برای نبرد با این موجودات خطرناک آماده کنید، مثلاً خشاب تمام سلاح‌هایتان را چک کنید تا پر باشند یا مواد منفجره‌ای روی زمین نصب کنید تا در زمان نزدیک شدن موجودات، آن‌ها را منفجر و تمام آن‌ها را نابود کنید (یا حداقل آسیب قابل توجهی به آن‌ها وارد کنید.).

Resident Evil 6 Walkthrough 829

کمی جلوتر به دری خواهید رسید که شما را به سمت خیابانی هدایت می‌کند که در آن دشمنان دیگری در انتظارتان هستند؛ آن‌ها را به سرعت کشته و وارد نزدیک‌ترین ساختمان شوید. در این ساختمان با پلکان طولانی‌ای روبرو خواهید شد، از آن برای رسیدن به بالاترین طبقه‌ی ممکن استفاده کنید. در زمان بالا رفتن از پلکان گفته شده، در یکی از طبقات، تمام Skill Pointهای مخفی شده در جعبه‌ها را بردارید.

پس از آنکه به بالاترین نقطه‌ی ممکن رسیدید، تلاش کنید که روی سمت دیگر داربست بپرید اما متاسفانه این تلاش جیک ناموفق بوده و او به میان گروهی از دشمنان سقوط می‌کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 830

پس از کشتن تمام دشمنان، به شری کمک کنید تا از نردبان خرابی که در سمت چپ قرار دارد بالا برود، بدین ترتیب او قادر خواهد بود تا خود را به در قفلی که در کوچه قرار دارد رسانده و آن را از سمت دیگر باز کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 831

زمانی که در حال عبور از خیابان باریک هستید، به نردبان بلند قرمز رنگی خواهید رسید، از آن بالا رفته و سپس به سمت راست بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 832

در انتهای داربست باید به سمت پایین بپرید اما پیش از این کار، خود را برای نبرد با موجود جهش یافته‌ای آماده کنید که یک اره برقی به همراه دارد.

Resident Evil 6 Walkthrough 833

نبرد با این موجود جهش یافته خیلی سخت نیست اما بسیار مراقب بوده و فاصله‌ی خود را با این موجود حفظ کنید چراکه اگر بیش از حد به جیک نزدیک شود، او را تنها با یک ضربه‌ی اره برقی خود خواهد کشت؛ برای حفظ کردن فاصله‌تان با این موجود، بطور مداوم به اطراف او حرکت کنید و در صورت نیاز، در پشت جعبه‌هایی که در آن نزدیکی قرار دارند مخفی شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 834

پس از چند شلیک، این موجود زمین می‌خورد، در همین زمان به سرعت به سمت او دویده و با فشردن کلید RT، ضربه‌ای را به او وارد کنید؛ این کار (ضربه از نزدیک) باید یک بار توسط جیک و یک بار توسط شری انجام شود. کمی پس از پایان نبردتان با موجود اره به دست، اوستانک مجدداً ظاهر شده و نبردتان با او آغاز خواهد شد! در همینجا سومین قسمت از فصل چهارم به اتمام می‌رسد.

فصل چهارم: «نبرد با اوستانک» (Fight With Ustanak) 

Resident Evil 6 Walkthrough 835

در ابتدای نبرد، به سمت چپ رفته و از نردبانی که در آنجا قرار دارد بالا بروید و در پشت محفظه‌ی بشکه‌های مواد منفجره‌ای که در بالای کانتینر قرار دارد، بایستید و با فشردن کلید A آن را به جلو هل دهید، حال باید اوستانک را به محل حضور بشکه‌های مواد منفجره رسانده و سپس به سمت آن‌ها شلیک کنید تا به این موجود جهش یافته آسیب وارد کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 836

پس از اولین انفجار، دکمه‌ی قرمزی که در کنار نردبان (که در ابتدای این مرحله از آن بالا رفتید.) قرار دارد را فشرده تا پلتفرمی پایین آید و پس از بالا رفتن از آن، خود را به کانتینری برسانید که در بالای آن شاهد محفظه‌های بشکه‌های مواد منفجره‌ی دیگری خواهید بود، آن‌ها را همچون قبل به پایین انداخته و اوستانک را به سمتشان بکشانید و سپس با شلیک گلوله، آن‌ها را منفجر کنید. در زمان مبارزه‌تان، بهترین جا برای مخفی شدن، بالای کانتینرها است و زمانی که اوستانک متوجه‌ی حضور شما در آنجا شد، بلافاصله پایین پریده و فرار کنید و در جای دیگری مخفی شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 837

زمانی که منطقه از وجود بشکه‌های مواد منفجره پاک شد، شری خود را به سمت دیگر فنس‌ها می‌رساند، در همین زمان، جیک باید مراقب اوستانک باشد و او را سرگرم کند؛ شری وظیفه دارد تا اتوبوسی که در موقعیت جدیدش قرار دارد را روشن کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 838

در ادامه باید خود را به بالای اتوبوس رسانده، به سمت دیگر سقف آن رفته و پایین بپرید و از طریق پلتفرمی که در آنجا قرار دارد، خود را به بالای کانتینرهای دیگری برسانید و سپس محفطه‌های نگهداری بشکه‌های مواد منفجره را همچون قبل به پایین هل داده و از آن‌ها بر ضد اوستانک استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 839

پس از منفجر کردن تمام محفظه‌های مواد منفجره، اگر اوستانک هنوز هم زنده مانده بود، با شلیک چند گلوله کار او را تمام کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 840

پس از پایان نبرد، از حفره‌ی بزرگی که در موقعیت شما قرار دارد عبور کرده و پایین بپرید؛ خود را درون راهروی طولانی‌ای خواهید دید که به اسکله منتهی می‌شود، یک قایق کوچک در آنجا منتظر شما است. در اینجا چهارمین قسمت از فصل چهارم به اتمام می‌رسد.

فصل چهارم: «قایق‌رانی در شهر» (The City Rafting) 

Resident Evil 6 Walkthrough 841

در ابتدای این مرحله به دستوراتی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند عمل کرده تا آنکه مجدداً با موجودی مواجه شوید که به همراه خود یک اره برقی حمل می‌کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 842

برای مقابله با این موجود، بصورت مداوم به اطراف حرکت کرده و به او اجازه ندهید که بیش از حد به جیک نزدیک شود؛ نگران دشمنان ضعیف‌تری که در این ناحیه حاضر می‌شوند هم نباشید، آن‌ها توسط موجود اره بدست که کورکورانه سلاح خود را به اطراف حرکت می‌دهد، کشته خواهند شد.

Resident Evil 6 Walkthrough 843

در نهایت این موجود فرار خواهد کرد، به سمت قایق رفته و با روشن کردن موتور آن، به ادامه‌ی مسیر بپردازید.

Resident Evil 6 Walkthrough 844

پس از عبور از چند مانع، مجدداً با موجود اره بدست مواجه خواهید شد؛ پس از پایان مبارزه‌تان با این موجود، قایق را به سمت اسکله هدایت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 845

پس از مدتی باید به موجودی که به شری حمله می‌کند شلیک و از او محافظت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 846

پس از نجات شری، به مسیر خود ادامه داده تا این مرحله و همچنین فصل چهارم بازی به پایان برسد.

فصل پنجم: «فرار از زندان» (Escaping The Prison) 

Resident Evil 6 Walkthrough 847

زمانی که این مرحله از بازی آغاز شد، از طریق پنجره‌ای که میان دو اتاق قرار دارد، به داخل اتاق مجاور نگاه کنید و بدنبال سلاحی بگردید.

Resident Evil 6 Walkthrough 848

برای بدست آوردن سلاحی که در اتاق مجاور قرار دارد، به شری کمک کنید تا از دیوار بالا رفته و خود را به کانال تهویه‌ی هوا برساند (برای این کار، در زیر دریچه‌ی کانال تهویه‌ی هوا ایستاده و کلید B را بفشارید.)؛ شری از طریق این کانال، خود را به اتاق مجاور رسانده و قفل در را با شلیک کردن به آن باز می‌کند.

Resident Evil 6 Walkthrough 849

حال وظیفه‌ی شما این است که موجود جهش یافته‌ی حاضر در اتاق را نابود کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 850

پس از کشتن موجود جهش یافته، از در عبور کرده و خود را به راهرو برسانید؛ در قسمتی از این راهرو به یک آسانسور خواهید رسید اما بدلیل عدم وجود نیروی کافی، امکان استفاده از آن وجود ندارد، بنابراین باید نیروی مورد نیاز جهت فعال کردن این آسانسور را تامین کنید. در اینجا قسمت اول از فصل پنجم به پایان می‌رسد.

فصل پنجم: «شارژ باتری» (Charging Up The Battery) 

Resident Evil 6 Walkthrough 851

در ابتدای این مرحله، پیش از هر چیز اهرمی که در نزدیکیتان قرار دارد را کشیده تا دری که در مقابلتان قرار گرفته را باز کنید؛ در پشت در باز شده، هسته‌ی بزرگی را خواهید یافت که می‌توان از آن برای رسیدن به طبقه‌ی بالا استفاده کرد.

Resident Evil 6 Walkthrough 852

پس از رسیدن به طبقه‌ی بالا، در کنار ورودی، دو اهرم دیگر را خواهید دید، آن‌ها را کشیده و سپس به سمت چپ بروید.

Resident Evil 6 Walkthrough 853

در اینجا به بخش دیگری از هسته خواهید رسید که قادر است شما را به قسمت C (قسمتی که در مجاور شما قرار دارد.) یا قسمت D (طبقه‌ی بالا) ببرد؛ در ابتدا به قسمت C رفته و اهرمی که در آنجا قرار دارد را بکشید.

Resident Evil 6 Walkthrough 854

زمانی که سومین قسمت از باتری فعال شد، به قسمت D بروید؛ از داخل جعبه‌ای که در آنجا قرار دارد، Skill Pointها را برداشته و سپس منتظر هسته‌ی دیگری بمانید که شما را به قسمت E خواهد برد؛ شری در قسمت E در انتظار جیک است.

Resident Evil 6 Walkthrough 855

به همراه شری به قسمت دیگری هدایت خواهید شد که در آنجا، شری باید اهرمی که در قسمت I قرار دارد را کشیده و جیک نیز باید اهرم دیگری که در قسمت G قرار گرفته را بکشد؛ با کشیدن هر دو اهرم گفته شده، انرژی مورد نیز آسانسور تامین خواهد شد.

Resident Evil 6 Walkthrough 856

کمی بعد توسط موجود جهش یافته‌ای مورد حمله قرار خواهید گرفت، سعی کنید که با شلیک‌های خود، این موجود را به سمت لیزرهای زرد رنگ هدایت کنید تا موجب توقف او شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 857

اکنون باید خود را به سمت دیگر راهرو رسانده و اهرمی که در آنجا قرار دارد را بکشید، با این کار، هسته از حرکت خواهد ایستاد.

Resident Evil 6 Walkthrough 858

روی هسته پریده و سپس به سمت موجودی که در تعقیب شما است شلیک کنید؛ به محض کشته شدن موجود، باید به سمت لبه‌ی پلتفرم حرکت کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 859

در اینجا شاهد انیمیشنی خواهید بود که در حین پخش آن، باید در زمان مناسب به دستورات بازی عمل کرده و کلید آنالوگ را چرخانده و همچنین کلید A را بفشارید.

Resident Evil 6 Walkthrough 860

به محض رسیدن به یک موقعیت امن، در کنار پنل کنترل آسانسور قرار گرفته و با فشردن کلید B، از آن استفاده کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 861

پس از مشاهده‌ی یک میان پرده‌ی دیگر، چراغ سبز رنگی را که در نزدیکی یک مانیتور کوچک قرار دارد بفشارید، با این کار چهار اهرم فعال خواهند شد؛ اکنون باید به همراه سایر اعضای گروه، این چهار اهرم را همزمان بکشید.

Resident Evil 6 Walkthrough 862

با کشیدن اهرم‌ها منجر به حرکت پلتفرم به سمت بالا خواهید شد، خود را برای یک نبرد طولانی با موجودات جهش یافته آماده کنید؛ نابودی افراد دارای RPG را در اولویت خود قرار دهید و سپس به سراغ افرادی بروید که در نزدیکی شما قرار دارند و در نهایت، سایر دشمنان را نابود کنید؛ همچنین در این ناحیه مراقب تک تیراندازان نیز باشید. در همینجا دومین قسمت از فصل پنجم خاتمه خواهد یافت.

فصل پنجم: «نبرد نهایی با اوستانک» (The Final Fight With Ustanak) 

Resident Evil 6 Walkthrough 863

پس از رسیدن پلتفرم به مقصد خود، به سمت جلو حرکت کنید تا آنکه به اتاق بزرگی برسید که در آن شاهد گدازه‌هایی خواهید بود؛ زمانی که به سمت پایین بپرید، مجدداً با اوستانک روبرو می‌شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 864

در ابتدای مبارزه، برگشته و از طریق راهی که در سمت چپ قرار دارد فرار کنید. به جعبه‌ی بزرگی می‌رسید که باید آن را با کمک شری حرکت دهید.

Resident Evil 6 Walkthrough 865

کمی بعد، روی پلتفرمی در پایین فرود خواهید آمد و در آنجا، مبارزه‌ی اصلی با اوستانک آغاز خواهد شد. در فاز اول نبردتان، تلاش کنید تا حد امکان از اوستانک دور بمانید؛ زمانی که او پنجه‌ی خود را بالا برد، به سرعت به اطراف حرکت کنید تا از اصابت پنجه‌های او با جیک جلوگیری نمایید، سپس به سمت اوستانک شلیک کنید تا فاز دوم مبارزه آغاز شود.

Resident Evil 6 Walkthrough 866

در فاز دوم نبردتان با اوستانک، به فضای کمتری جهت فرار کردن از حملات او دسترسی دارید، بنابراین سعی کنید جهت پرهیز از حملات این موجود جهش یافته‌ی عصبانی، به دورش چرخیده و از پشت سر یا پهلو به او حمله کنید. بجز حمله کردن بوسیله‌ی پنجه، اوستانک قادر است تا پایش را بصورت پی در پی به زمین زده و با این کار خود، منجر به ایجاد گودال‌های گدازه‌ای شود؛ مراقب باشید که پای خود را روی گودال‌های گدازه‌ای نگذارید، چراکه تاثیر قابل توجهی روی کاهش سلامت جیک دارند. همچون مرحله‌ی قبل، به شلیک‌های خود به سمت اوستانک ادامه دهید، مخصوصاً زمانی که هیچ راه فراری برایتان باقی نمانده است.

Resident Evil 6 Walkthrough 867

زمانیکه این موجود جهش یافته بالاخره روی زمین افتاد، به همراه شری به سرعت به سمت او رفته و به دستوراتی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند عمل کنید تا در نهایت به فاز آخر مبارزه‌ی خود برسید.

Resident Evil 6 Walkthrough 868

زمانی که کنترل جیک را در دست گرفتید، باید با استفاده از مشت‌های او، اوستانک را شکست دهید، برای این کار، از این دستورالعمل پیروی کنید: ابتدا به سمت انتهای پلتفرمی که روی آن قرار دارید رفته و کلیدهای LT و RT را بگیرید، زمانی که کلید RT را رها کنید، جیک به سرعت به اوستانک حمله کرده و ضربه‌ی قدرتمندی را به او وارد می‌کند؛ پس از اولین حمله، با نگهداشتن کلید LT و فشردن کلید RT، ضربات سختی را به این موجود وارد کنید؛ جیک حمله‌ی خود را با انجام یک پرش و اعمال ضربه‌ی قدرتمندی پایان می‌دهد. پس از پایان حمله‌ی اول، مجدداً به انتهای پلتفرم رفته و کارهای گفته شده را تکرار کنید؛ تا زمان پایان مبارزه، به حملات خود (به شکلی که گفته شد.) ادامه دهید و در نهایت، منجر به پرتاب شدن اوستانک به درون گدازه‎ها شوید.

Resident Evil 6 Walkthrough 869

زمانی که اوستانک به درون گدازه‌ها افتاد، از نردبانی که در آنجا قرار دارد بالا بروید و با کمک شری، دری که در انتهای راهرو قرار دارد را باز کنید.

Resident Evil 6 Walkthrough 870

راهروی جدیدی که در آن قرار می‌گیرید، شما را به سمت پلتفرمی هدایت می‌کند که برای فعال کردن آن باید دو اهرم موجود در آن ناحیه را بکشید؛ کمی بعد، آخرین صحنه‌ی مربوط به فرار از دست اوستانک آغاز خواهد شد.

Resident Evil 6 Walkthrough 871

در زمان فرار از دست اوستانک، به دستوراتی که روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند عمل کنید. برای بالا رفتن، کلیدهای RT و LT را یکی پس از دیگری (متناسب با حرکت جیک) بفشارید و رها کنید و سپس این کار را مجدداً تکرار نمایید.

Resident Evil 6 Walkthrough 872

در زمان بالا رفتن، تلاش کنید که چیزهای مختلفی را به سمت اوستانک پرتاب کنید (با فشردن کلیدهای A و B) و جهت پرهیز از حملات او، کلیدهای X و A را همزمان بفشارید؛ در پایان باید اسلحه‌ای را گرفته و با فشردن کلید B به سمت او شلیک کنید، با این کار، بالاخره اوستانک کشته شده و جیک و شری نجات می‌یابند. این فصل از بازی نیز در همینجا به پایان می‌رسد.

تبریک می‌گوییم در همینجا کمپین مربوط به شخصیت جیک در بازی Resident Evil 6 را به پایان رساندید؛ جهت مشاهده‌ی راهنمای قدم به قدم سایر کمپین‌ها و شخصیت‌های این بازی، از لینک‌های زیر استفاده کنید:

راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 - مراحل لیون (قسمت اول)
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 - مراحل لیون (قسمت دوم)
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 - مراحل کریس (قسمت سوم)
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 - مراحل کریس (قسمت چهارم)
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 - مراحل جیک (قسمت پنجم)
خواندن
راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 6 - مراحل ایدا (قسمت ششم)
خواندن

به نظر شما بدلیل حضور قابل توجه اوستانک در این کمپین و تعقیب جیک و شری در طول سفرشان که مطمئناً سختی‌هایی را هم برای او به همراه داشته (حضور در آب و هوای سرد و یخی، پرواز با هلیکوپترهای مختلف و پرش از روی یکی از آن‌ها روی دیگری، آن هم در یک ارتفاع قابل توجه از سطح زمین، زنده ماندن پس از افتادن به درون گدازه‌ها و …)، بد نیست که کپکام کمپینی هم برای او بسازد تا اینگونه، در نقش این موجود زحمتکش و پیگیر، در برابر قهرمانان دنیای Resident Evil قرار بگیریم؟

عضویت
اطلاع از
guest

4 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
سعید
سعید
4 سال قبل

میگم من با شری هستم اصلا این راهنما فرق داره چون مال جیک هست الان تو آزمایشگاه گیر کردم

Arezoo
Arezoo
Reply to  سعید
4 سال قبل

چطور ردش دادی منم گیر کردم

شایان
شایان
Reply to  Arezoo
3 سال قبل

چطوری فقط از بازی میای بیرون میری به جای شری جیک رو انتخواب میکنی و تمام

(شوخی بود)

محمدرضا
محمدرضا
2 سال قبل

منم تو آزمایشگاه با شری گیر کردم

دکمه بازگشت به بالا
4
0
Would love your thoughts, please comment.x