داستان بازی‌هامقالات ترجمه‌ای

داستان بازی Subway Surfers

داستان این بازی محبوب از چه قرار است؟

داستان بازی Subway Surfers این روزها توجه بسیاری به خود جلب کرده است اما واقعیت ماجرا چیست؟ بازی Subway Surfers اثری در ژانر آرکید و دونده بی‌پایان است که توسط استودیو SYBO Games منتشر شده است. این بازی همچنان یکی از پر دانلودترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در دهه گذشته بوده است. اگرچه این یک بازی معمولی دوندگی است، اما محتوای زیادی را ارائه می دهد، که آن را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل می‌کند.

به جای دویدن، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که از هاوربرد استفاده کنند و در عین حال از موانع اجتناب کنند و سعی کنند از دست یک بازرس عصبانی فرار کنند. گرافیک بازی نیز، بسیار بهتر از یک دونده بی‌پایان معمولی است. اما یکی از مواردی که اخیرا افراد را به این بازی جذب کرده است، داستان ظاهرا غم‌انگیزی است که پشت ساخت آن وجود دارد.

بسیاری از مردم این داستان بازی Subway Surfers را باور کردند، که باعث افزایش محبوبیت شدید بازی شد و افراد بیشتری را به سمت آن کشاند. اما آیا این داستان غم‌انگیز حقیقت دارد یا نه؟ بیایید در این مقاله، حقیقت داستان بازی Subway Surfers را کشف کنیم.

داستان بازی Subway Surfers
حقیقت داستان Subway Surfers

داستان تراژیک و غم‌انگیز بازی Subway Surfers

در یک پست مجازی در شبکه‌های اجتماعی، اشاره شد که پسر خالق Subway Surfers پس از برخورد با قطار درگذشت و این اتفاق، زمانی رخ داد که او در حال اسکیت سواری در کنار ریل قطار بود. سپس خالق بازی برای گرامیداشت یاد پسرش، Subway Surfers را ساخت. این یک داستان غم‌انگیز بود و بسیاری از مردم از سراسر جهان، آن را باور کردند. با این حال، هیچ منبع معتبری برای تایید یا رد این ادعاها وجود نداشت.

داستان بازی Tekken
خواندن

از آنجایی که این داستان، منجر به افزایش علاقه و میزان دانلود بازی شد، در نهایت اتفاق خوبی برای سازندگانش بود. با این حال، Subway Surfers به آن نیازی ندارد زیرا در حال حاضر یک بازی محبوب و پرطرفدار است و به همان اندازه که داستان غم انگیز برای بازی جالب بود، واقعیت ندارد.

حقیقت پشت خلق داستان بازی Subway Surfers

ابتدا بیایید صادق باشیم، داستان بازی Subway Surfers یک پیش‌زمینه غم‌انگیز یا الهام‌بخش برای ساختش نداشته است. مدیر عامل SYBO و Mathias Gredal، در سال ۲۰۱۸ گفت که این بازی، زمانی ساخته شد که بنیانگذاران SYBO شروع به گذراندن دوره ساخت انیمیشن کردند. آنها از مد، هنر دیوارنگاری خیابانی، موسیقی و اسکیت‌بورد الهام گرفتند، تا در نهایت Subway Surfers متولد شد.

و اگر با دقت به بازی نگاه کنید، می‌بینید که تمام این الهامات و فرهنگ‌ها وجود دارد. شما می‌توانید هنر دیوارنگاری را از طریق گرافیتی روی قطارها ببینید؛ فرهنگ خیابانی نیز در پس‌زمینه بازی کاملا حس می‌شود و مد در پوسته‌ها و لباس‌های متفاوتی که شخصیت‌ها می‌پوشند، به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان بازی Subway Surfers از چه قرار است؟‌ در هیچ یک از این‌ها، کوچک‌ترین اشاره ای به پسر مرده نشده بود، که نشان می‌دهد داستان غم‌انگیز، چیزی جز یک افسانه نیست. توسعه دهندگان بازی با یک توییت، الهام بخش ساخت Subway Surfers شدند. آن‌ها گفتند که این بازی ادای احترام به تنوع و خلاقیت فرهنگ خیابانی است. آنها معتقد بودند که بازی آرکید امکان ایجاد یک “محیط امن و سرگرم کننده” برای سرگرمی و خلاقیت را فراهم می‌کند.

داستان بازی Nioh
خواندن
داستان بازی Subway Surfers
فرهنگ مد

آیا این افشای حقیقت بر بازی داستان بازی Subway Surfers تأثیر می‌گذارد؟

اکنون که داستان پیش‌زمینه غم‌انگیز، به عنوان یک افسانه شناخته می‌شود، این سوال مطرح می‌شود که آیا بر محبوبیت بازی اثر می‌گذارد؟ آیا در نهایت، علاقه برخی از طرفداران از بین می‌رود؟ تا حدودی ممکن است. بسیاری از دانلودها و علاقه‌مندی‌های اخیری که این بازی ایجاد کرده، به دلیل پیشینه فرضی آن بوده است. اما اکنون که تکذیب شده است، این احتمال وجود دارد که برخی از افراد، فورا علاقه خود را به بازی از دست بدهند.

اما این بدان معنا نیست که بازی به سادگی سقوط خواهد کرد. عنوان Subway Surfers حتی قبل از انتشار این افسانه تراژیک هم، محبوب بود. همچنین دلیل بزرگی برای این موضوع وجود دارد و این است که بازی، بسیار سرگرم کننده و هیجان‌انگیز است.

بازی Subway Surfers ساده است، اما پیشروی زیاد در آن نیز بسیار چالش برانگیز خواهد بود و بسیاری از مردم چالش‌ها را دوست دارند؛ بنابراین پس از هر بار شکست، به نقطه شروع بازمی‌گردند تا ببینند آیا می‌توانند رکورد قبلی خود را بزنند یا خیر. توسعه دهندگان این بازی همچنین، مطمئن شدند که علاقه به بازی Subway Surfers به سادگی از بین نمی‌رود. آنها این موضوع را با انتشار محتواها و ویژگی‌های جدیدی که به طور مداوم به بازی اضافه می‌شوند، ثابت کردند. آن‌ها با هر آپدیت، چیزی را معرفی می‌کنند که بازیکنان منتظرش بودند.

بنابراین، آیا مردم علاقه خود را به بازی از دست خواهند داد؟ بله، برخی هستند که احتمالا دیگر سراغ بازی نروند. اما آیا تاثیر زیادی خواهد داشت؟ واقعا نه، زیرا بازی به خودی خود سرگرم کننده است و آن داستان غم‌انگیز، تنها افسانه‌ای بود که محبوبیت خاصی به Subway Surfers بخشید.

عضویت
اطلاع از
guest

2 Comments
بیشترین رای
جدیدترین دیدگاه‌ها قدیمی‌ترین دیدگاه‌ها
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه‌ها
اگان
اگان
9 ماه قبل

به از این دست مطالب که همچین خزعبلات اینستاگرامی رو تکذیب می‌کنه و حقیقت رو به مخاطب نشون میده بیشتر نیاز داریم در سایت های فارسی
مرسی از شما

دکمه بازگشت به بالا
2
0
Would love your thoughts, please comment.x